תקציב הפרסום של תשלובת אלוני עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב

התקציב, שטופל השנה בפרסום Avraham, צפוי לעמוד על 4 מיליון שקל בשנה

תקציב הפרסום של תשלובת אלוני עובר למשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב - כך נודע ל"גלובס". התקציב, בהיקף של כ-4 מיליון שקל בשנה, טופל בשנה האחרונה במשרד הפרסום Avraham.

הפרסום של התשלובת לא נחשב לגבוה במיוחד, אך אחת לכמה שנים מבצעת החברה מהלך אסטרטגי כלשהו, שבו היא משקיעה סכומי כסף לא מבוטלים. המהלך המשמעותי האחרון היה ב-2004, אז השקיעה החברה כ-1.5 מיליון דולר בקמפיין למהלך המיתוג מחדש, שנועד להעמיק את פעילות החברה בשוק הלקוחות הפרטיים, לאחר שנים של התמקדות בשוק המוסדי.

אלוני ביצעה אז מספר פעולות שיווקיות בהיקף כספי נרחב של כ-30 מיליון שקל, בהן גם שינוי השפה הפרסומית לשפה הלקוחה מעולם האופנה. את עבודת המיתוג ביצע עבורה שלמור-אבנון-עמיחי, שייצר קמפיין תחת סיסמה "הבית זה אתה".

ואולם, לפני כ-3 שנים הועבר התקציב לשמעוני-פינקלשטיין-ברקי, שטיפל קודם לכן בתקציב המתחרה של נגב קרמיקה. לפני כשנה וחצי התחלפה הבעלות על תשלובת אלוני, ובהמשך הגיעה לקצה ההתקשרות עם שמעוני-פינקלשטיין-ברקי. אלוני יצאה למכרז, שבו התמודדו משרדי הפרסום Avraham ו-LEAD, ופרסום Avraham זכה.

עם זאת, השנה האחרונה הייתה שנה של שינויים בהתנהלות התשלובת, עם ניסיון לערוך רה-אורגניזציה, לרבות שינויים בדרגות המנהלים הבכירות. ההשלכות על כך היו רמות פעילות נמוכות בכל הקשור לפרסום.

עתה נראה כי הרשת מתעתדת לצאת לדרך חדשה, ולצורך כך נעשו שינויים בכל מערך התקשורת שלה: גליקמן-נטלר-סמסונוב יחליפו כאמור את פרסום Avraham; ובתחום יחסי הציבור והדוברות יחליף משרדה של דניאלה רייבנבך את שלמור תקשורת, שטיפל בתקציב עד עתה.

אלוני נמצאת בבעלות אינרום תעשיות שבבעלות קרן פימי. החברה עוסקת בתחום מוצרי גמר הבנייה ומפעילה 9 אולמות תצוגה, בהם מגוון ריצופים וחיפויים, כלים סניטריים וברזים.