פרסום אברהם

כתבות אחרונות

 
סמיון גרפמן בקמפיין קודם של WE4G. היתרון המשמעותי בפרסום היה השותפות עם קשת / צילום: צילום מסך

מותג הסלולר WE4G נערך למיתוג מחדש. ומה עוד חדש בענף הפרסום?

מותג הסלולר WE4G נערך להשקה מחודשת לאחר הרכישה, והתקציב עובר לפרסום אברהם • וגם: חמש שנים לאחר שעזב את קבוצת אדלר-חומסקי, חוזר אליה תקציב הפרסום של מחסני תאורה

ענת ביין-לובוביץ' 01.05.2022
סלופארק - אפליקציה לתשלום עבור חניה / צילום: יח"צ

אברהם, יהושע, ענבר-מרחב וסיטימדיה מתמודדים על תקציב הפרסום של סלופארק

היקף התקציב, שטופל עד כה במשרד הפרסום חברון-זלצמן, יעמוד על של כ-7 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2021

המכרז שאינו נגמר: גיתם ופרסום אברהם יגישו הצעות מסחריות לתנובה מזון

זאת כחצי שנה לאחר שהמכרז יצא לדרך • למשרדי הפרסום אדלר-חומסקי ויהושע TBWA נמסר כי הם לא ימשיכו בתהליך • התקציב, בהיקף מוערך של כ-8-10 מיליון שקל, כולל את המותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2021
סופרמרקט- סדרן חברת תנובה - במקרר של מוצרי חלב / צילום: תמר מצפי

האם פרסום אברהם יזכה בתקציב הפרסום של תנובה מזון?

עפ"י מקורבים, בתנובה מזון מעדיפים להיות "תקציב גדול של משרד בינוני" ולא "עוד תקציב" במשרד גדול • תקציב תנובה מוערך בכ-8-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2020

מקאן, ראובני, יהושע ואברהם לא ישתתפו בקקטוס הזהב

ל"גלובס" נודע כי לפחות 4 ממשרדי הפרסום הגדולים לא מתכוונים לקחת חלק בתחרות, שאמורה להיות חלון הראווה של עבודות הקריאייטיב בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2018
גיתם | לפני כולם

תקציב הפרסום של buyme עובר לגיתם BBDO

התקציב של הפלטפורמה הדיגיטלית, בהיקף 4 מיליון שקל, טופל בשנה האחרונה בידי פרסום אברהם ■ זהו התקציב השני שגיתם "לוקח" מפרסום אברהם בתקופה האחרונה

ענת ביין-לובוביץ' 12.12.2017
גיתם | לפני כולם

תקציב הפרסום של סונול עובר מפרסום אברהם לגיתם

היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2017

מאור בן נעים תובע 2.5 מיליון שקל מ"פרסום אברהם"

איש הדיגיטל תובע את הפרסומאי יריב אברהם ומגולל בכתב התביעה את סיפור השותפות בין השניים - שהניבה רווחים אך עלתה על שרטון בדמות יחסי שותפות לא תקינים

ענת ביין-לובוביץ' 31.07.2017
מחסני תאורה / צילום: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

תקציב הפרסום של מחסני תאורה עובר לפרסום אברהם

אדלר-חומסקי, שטיפל בתקציב במשך כ-7 שנים, ייפרד מהמותג ■ בשונה מהמקובל, העברת התקציב נעשתה ללא מכרז ■ היקף התקציב:  כ-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2017
גדעון עמיחי | לפני כולם

משרד הפרסום אברהם יטפל בתקציב מותג הרכב פולקסווגן

זאת לאחר שהפרסומאי גדעון עמיחי החליט לוותר על תקציב הפרסום של המותג מקבוצת צ'מפיון מוטורס

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2017

תקציבי צ'מפיון מוטורס יחולקו בין פרסום אברהם ומנצ'

בקבוצה לא מתעתדים להכניס משרד שיחליף את משרדו של גדעון עמיחי, שעבר לטפל בתקציבי יונדאי ומרצדס, אך שוקלים איך לחלק את המותגים

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2017
בנק ירושלים / צילום: איל יצהר
בנק ירושלים | לפני כולם

תקציב בנק ירושלים בהיקף 8 מיליון שקל יוצא למכרז

על התקציב מתמודדים משרדי הפרסום אברהם ומנצ'

ענת ביין-לובוביץ' 05.10.2016
תלמידי בית הספר אורט רמת יוסף בבת ים / צילום: כפיר זיו
אורט | לפני כולם

אורט הציעה למשרדים בינוניים להתמודד על תקציב הפרסום שלה

עד כה נוהל תקציב הפרסום של הרשת ע"י משרדי פרסום קטנים, האחרון שבהם הוא אקספרט ■ היקף התקציב נאמד ב-3 מיליון שקל 

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2016
עסקה עסקאות ידיים מיזוג לחיצת ידיים חתימת חוזה / צלם: פוטוס טו גו
מנהל קריאטיב | לפני כולם

שחר פילר עובר מדרורי-ארועטי-ברמן לפרסום אברהם

ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב לצד עידן זמיר ■ את מקומו של פילר בדרורי-ארועטי-ברמן יתפוס טל קמיאבי

ענת ביין-לובוביץ' 13.04.2016
משרדי פרסום | לפני כולם

משרד הפרסום אברהם זכה במכרז של רשת קלאב מד

בשלב הסופי התמודדו על התקציב גם משרדי הפרסום jwt ישראל ו- lead

ענת ביין-לובוביץ' 10.09.2015
קמפיין סוכנות נסיעות, טרווליסט, דיילים / צילום: מתוך הוידאו

קמפיין ישראלי חדש: "טיסת השוקולד" - גרסת הדיילים

"לא באנו ליהנות": אתר השוואת המחירים בתיירות Travelist יצא בקמפיין משעשע בעלות של 3 מיליון שקל, בכיכובו של השחקן יניב ביטון שמגלם דייל צבעוני במיוחד

איתן בייגל 17.06.2015

   12   

   נמצאו 32 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2