מותג הסלולר WE4G נערך להשקה מחודשת לאחר הרכישה, והתקציב עובר לפרסום אברהם • וגם: חמש שנים לאחר שעזב את קבוצת אדלר-חומסקי, חוזר אליה תקציב הפרסום של מחסני תאורה
היקף התקציב, שטופל עד כה במשרד הפרסום חברון-זלצמן, יעמוד על של כ-7 מיליון שקל בשנה
זאת כחצי שנה לאחר שהמכרז יצא לדרך • למשרדי הפרסום אדלר-חומסקי ויהושע TBWA נמסר כי הם לא ימשיכו בתהליך • התקציב, בהיקף מוערך של כ-8-10 מיליון שקל, כולל את המותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום
עפ"י מקורבים, בתנובה מזון מעדיפים להיות "תקציב גדול של משרד בינוני" ולא "עוד תקציב" במשרד גדול • תקציב תנובה מוערך בכ-8-10 מיליון שקל
ל"גלובס" נודע כי לפחות 4 ממשרדי הפרסום הגדולים לא מתכוונים לקחת חלק בתחרות, שאמורה להיות חלון הראווה של עבודות הקריאייטיב בישראל
התקציב של הפלטפורמה הדיגיטלית, בהיקף 4 מיליון שקל, טופל בשנה האחרונה בידי פרסום אברהם ■ זהו התקציב השני שגיתם "לוקח" מפרסום אברהם בתקופה האחרונה
היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל
איש הדיגיטל תובע את הפרסומאי יריב אברהם ומגולל בכתב התביעה את סיפור השותפות בין השניים - שהניבה רווחים אך עלתה על שרטון בדמות יחסי שותפות לא תקינים
אדלר-חומסקי, שטיפל בתקציב במשך כ-7 שנים, ייפרד מהמותג ■ בשונה מהמקובל, העברת התקציב נעשתה ללא מכרז ■ היקף התקציב: כ-10 מיליון שקל
זאת לאחר שהפרסומאי גדעון עמיחי החליט לוותר על תקציב הפרסום של המותג מקבוצת צ'מפיון מוטורס
בקבוצה לא מתעתדים להכניס משרד שיחליף את משרדו של גדעון עמיחי, שעבר לטפל בתקציבי יונדאי ומרצדס, אך שוקלים איך לחלק את המותגים
על התקציב מתמודדים משרדי הפרסום אברהם ומנצ'
עד כה נוהל תקציב הפרסום של הרשת ע"י משרדי פרסום קטנים, האחרון שבהם הוא אקספרט ■ היקף התקציב נאמד ב-3 מיליון שקל
ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב לצד עידן זמיר ■ את מקומו של פילר בדרורי-ארועטי-ברמן יתפוס טל קמיאבי
בשלב הסופי התמודדו על התקציב גם משרדי הפרסום jwt ישראל ו- lead
"לא באנו ליהנות": אתר השוואת המחירים בתיירות Travelist יצא בקמפיין משעשע בעלות של 3 מיליון שקל, בכיכובו של השחקן יניב ביטון שמגלם דייל צבעוני במיוחד
We4Gאדלר חומסקיאקספוןבריקמןגיתםיהושע TBWAמחסני תאורהמשרדי פרסוםתנובהתקציב פרסום