שת"פ בין הרשי לחברת מדפסות תלת-ממד יאפשר עיצוב ממתקים

יצרנית השוקולד גיבשה הסכם פיתוח עם חברת 3D Systems, שחשפה לאחרונה מדפסות תלת-ממד שמפיקות סוכר ושוקולד אכילים

יצרנית השוקולד הרשי קומפני משתפת פעולה עם חברת הדפסה תלת-ממדית, כדי לאפשר לעסקים ולצרכנים להשתמש בטכנולוגיית הדפסה תלת-ממדית לעיצוב ממתקים.

החברה גיבשה הסכם פיתוח משותף רב-שנתי עם 3D Systems, שחשפה לאחרונה בתערוכת מוצרי הצריכה האלקטרוניים הבינלאומית מדפסות תלת-ממד שמפיקות סוכר ושוקולד אכילים - כך דיווח ה"וול סטריט ג'ורנל" ביום חמישי שעבר.

"בין אם מדובר ביצירת סוג חדש לחלוטין של ממתק או בפיתוח דרך חדשה להפקת הממתק - אנחנו מאמצים טכנולוגיות חדשות, כגון הדפסה תלת-ממדית, כדי להמשיך ולקדם את הממתקים הנצחיים שלנו אל העתיד", נאמר בהודעה שפרסם וויליאם פאפה, סגן נשיא וסמנכ"ל מו"פ בהרשי.

אחד מדוברי 3D Systems אמר לעיתון כי החברה שוקדת כעת על פיתוח טעמים, כולל שוקולד. מדפסת ChefJet 3-D של החברה, שמסוגלת להדפיס רק צבע יחיד, צפויה להימכר בפחות מ-5,000 דולר עם יציאתה לשוק במהלך השנה הנוכחית. מדפסת ChefJet Pro, שמסוגלת להדפיס את כל ספקטרום הצבעים, תימכר בפחות מ-10 אלף דולר.

"מדובר בעסקה ראשונה ויחידה מסוגה", אמר הדובר. הוא ציין כי המדפסות נועדו לשימוש מקצועי במאפיות יוקרתיות, בחנויות למכירת עוגות ובאירועים מיוחדים. החברה פיתחה "ספר בישול דיגיטלי" עבור הצרכנים, כדי לאפשר להם לעצב ולפתח מוצרים בטעמים שונים ועל בסיס מתכונים שונים, לדברי הכתבה.

"הכוונה שלנו היא בהחלט שזה יהיה גם לשימושו של הצרכן", אמר הדובר.

ה"וול סטריט ג'ורנל" דיווח כי הרשי מתמקדת בצמיחה באמצעות רכישות, כולל רכישת ברוקסייד (Brookside), יצרנית ממתקי שוקולד מריר ממולאים בתערובת שוקולד עם מיצי פירות.

בעדכון שהתפרסם בחודש שעבר העריכו אנליסטים בפסיפיק קרסט סקיוריטיס כי פעילות המדפסות של 3D תרשום צמיחה מהירה עד 2020, וכי "הצריכה המהירה" תתרחש בשנים 2017-2020, כשהעלויות יירדו, על-פי הכתבה בעיתון.

"לדעתי, הדפסת חטיפים מתוקים בקנה-מידה של השוק ההמוני המסורתי תהיה בת-ביצוע רק בעוד הרבה זמן", אמר ווסטון טוויג מפסיפיק קרסט ווסט. "אך קרוב לוודאי שבטווח הבינוני אנחנו עשויים לראות מערכת שניתן יהיה להציב בחנויות קמעונאיות, שבהן יוכלו הצרכנים לעצב לעצמם ממתק ולהדפיס אותו. תחשבו על ממתקים בעיצוב אישי ליום האהבה ודברים דומים".