ערוץ 10 במגעים עם משה אדרי לכניסתו כמשקיע

במקביל נמשכים המגעים גם מול רשת התקשורת היוונית "אנטנה" ■ ועד העובדים בערוץ לוקח חלק פעיל בחיפוש אחר משקיע

אנשי ערוץ 10 ממשיכים בחיפושים אחר משקיע, על מנת שזה יאפשר את המשך קיומו עד למעבר לרישיון. ל"גלובס" נודע כי באחרונה התקיימו מגעים ראשונים בין הערוץ ובין משה אדרי, העומד בראש חברת הסרטים יונייטד קינג. היוזמה הגיעה מכיוון ראשי ערוץ 10, שסורקים בימים אלה אחר גורם שירכוש חלק ממניות הערוץ ויספק לו יציבות.

יונייטד קינג נחשבת לחברת ההפקה הגדולה ביותר בשוק הקולנוע הישראלי, ובאמתחתה שורה ארוכה של סרטים ובהם מועמדים לאוסקר כמו "בופור" ו"הערת שוליים". אדרי שיתף לא אחת פעולה עם זכיינית ערוץ 2 קשת, בין היתר בהפקת הסרט "זוהי סדום". בתחום הטלוויזיה מחזיק אדרי בקבוצת טלעד.

במקביל, נמשכים המגעים של ערוץ 10 מול חברת התקשורת היוונית "אנטנה", המנהלת בימים אלה מסע רכישות של ערוצים ברחבי העולם. לפני מספר שבועות ביקרו ראשי ערוץ 10 באתונה, שם נפגשו עם ראשי הקבוצה, המיוצגת בישראל על-ידי עמי אלה.

"אנטנה" היא קבוצת התקשורת הגדולה ביוון, אשר מחזיקה בשורה של מיזמי תקשורת ברחבי אירופה, בצפון אמריקה ובאוסטרליה. בינתיים המגעים מתנהלים בעצלתיים.

מערוץ 10 נמסר: "מאז הגשת הבקשה לרישיון שידורים וההתחזקות העקבית ברייטינג, ישנה התעניינות ערה, ומתקיימים שורה של מגעים במטרה להשלים בחודשים הקרובים את תהליך הכניסה של בעלי המניות הנוספים. בשל סודיות המהלכים, לא נתייחס לשמות הגופים והאנשים שמגלים עניין".

דובר קבוצת אדרי מסר בתגובה: "הנושא לא נמצא על סדר היום של הקבוצה".

בתוך כך, נודע כי מי שלוקח חלק פעיל במציאת משקיע לערוץ הוא ועד העובדים של ערוץ 10, בראשותו של הכתב הכלכלי מתן חודורוב. חודורוב ואנשי הוועד האחרים פנו בתקופה האחרונה לכמה גורמים בכירים במשק הישראלי ובחו"ל ואף נכחו בפגישות שונות.

חודורוב הכחיש כי הוא מנצל את קשריו העיתונאיים לצורך העניין. לדבריו ל"גלובס", "עיתונאי הערוץ עושים כל שביכולתם כדי לסייע לאיתור משקיע מתאים לערוץ, במסגרת המגבלות האתיות". לדבריו המפגשים נעשים "בשליחות הוועד".