אוהבים כדורסל? יש לכם סיכוי לקבל מוורן באפט מיליארד דולר

הודיע כי יעניק את הסכום העצום למי שיצליח לנחש באופן מדויק את ה"בראקט" של ליגת המכללות בכדורסל; הבעיה: הסיכוי לזכות הוא 1 ל-9.2 קוונטיליון

אוהבים כדורסל וחובבי הימורים? יש לכם סיכוי לזכות בפרס של מיליארד דולר. "האורקל מאומהה" וורן באפט, הבעלים של חברת ההחזקות ברקשייר הת'אווי ודן כילברט, והבעלים של חברת האשראי קוויקן לואנס חברו יחד והכריזו אתמול (ג') כי יעניקו פרס של מיליארד דולר למי שיצליח לנחש בצורה מדויקת את התוצאות של ליגת המכללות בכדורסל (NCAA).

התחרות, שתיפתח ב-3 במארס, בעיצומה של עונת ליגת המכללות ומכונה "מארץ' מאדנס" - תסתיים ב-18 במארס.

טורניר ה-NCAA נחשב לפופולרי במיוחד בארה"ב ועם השנים התפתחה סביבו תעשיית הימורים שלמה, כאשר מאות אלפי אנשים ממלאים טפסים ("בראקט") שבו הם מנסים לנחש איזו קבוצה תנצח בכל שלב, ומי תזכה לבסוף בתואר. בין המשתתפים הקבועים במילוי ה"בראקט" אפשר לציין את נשיא ארה"ב, ברק אובמה.

הפרס העצום יחולק ל-40 תשלומים של 25 מיליון דולר. הזוכה או הזוכים, יאלצו להתחלק בפרס הנדיב אך יזכו בנוסף לסכום מיידי של 500 מיליון דולר.

בנוסף לפרס העצום, קוויקן תעניק 100 אלף דולר לכל אחד מ-20 המשתתפים שינחשו את התוצאות המדויקות ביותר, סכום שבו הם יהיו מחויבים לרכוש בית חדש.

אתם ודאי תוהים מה הסיכוי שלכם לזכות בפרס הגדול? ובכן, הם קלושים מאוד ועומדים על 1 ל-9.2 קוונטיליון, אך אתם יכולים להתנחם בעובדה שהתחרות היא ללא עלות כלשהי.