שינוי ארגוני נוסף בקומפס: מת'יו ברוס יתמנה למנכ"ל

מפתחת טכנולוגיית התקשורת האופטית הודיעה היום על פרישתו של המנכ"ל בשנים האחרונות, גדי בהט ■ ברוס, מגיע עם ניסיון בענקית ציוד התקשורת הסינית Huawei, וכן בבריטיש טלקום

עוד שינוי ארגוני במפתחת טכנולוגיית התקשורת האופטית, קומפס (Compass-EOS). החברה הודיעה היום (א') על פרישתו של המנכ"ל בשנים האחרונות, גדי בהט, ועל מינויו של מת'יו ברוס למנכ"ל.

ברוס, מגיע עם ניסיון בענקית ציוד התקשורת הסינית Huawei, וכן בבריטיש טלקום. לצד המינוי כמנכ"ל מתמנה ברוס גם ליו"ר החברה, ויחליף את חיים שני, שלדברי החברה, "ימשיך לכהן כחבר מועצת המנהלים אך מתמקד בניהולה של קרן הפרייבט אקוויטי הטכנולוגית שהקים לאחרונה (IGP)".

זוהי הודעה דרמטית שניה של קומפס בחודשים האחרונים מאז נחשפה במרץ האחרון. בנובמבר הודיעה החברה על פיטוריהם של כ-40 עובדים, והתמקדות יותר הדוקה בצד המכירות. את החברה הקימו ב-2006 מיכה לאור וד"ר מיכאל מש והיא פועלת בתחום שמוגדר כ-Silicon Photonics, כלומר טכנולוגיה שמאפשרת לתקשר בין רכיבי האלקטרוניקה בתוך כרטיסי התקשורת באמצעות לייזר במקום חוטי נחושת.

בחודש מרץ האחרון נחשפה החברה לאחר שש שנים של פעילות מתחת לרדאר והשיקה את הפתרון הראשון - נתב תקשורת (Router) שמיישם את הטכנולוגיה של החברה, מותקן במספר ספקיות שירותי תקשורת, ולטענת החברה הוא קטן, יעיל וחסכוני יותר ממוצרים דומים לניתוב חבילות המידע ברשת. העניין בחברה ניכר בהיקפי ההון שהיא גייסה עד כה, סביב ה-160 מיליון דולר. בחברה משקיעות בין השאר הקרנות: פיטנגו, בנצ'מרק, NVP, Marker וכן מספר משקיעות אסטרטגיות כגון סיסקו, Comcast, וקבוצת Rusnano הרוסית.