הטיפ היומי: מניית טכנולוגיה עם פוטנציאל זינוק של 33%

במגדל שוקי הון ממליצים על מניית RR לוויינים בהמלצת "קנייה" במחיר יעד של 11.3 דולר

חברת הטכנולוגיה RRsat נסחרת בנאסד"ק בשווי של כ-148 מיליון דולר. החברה מספקת שירותי מיקור חוץ (אאוטסורסינג) ליצרני תוכן טלוויזיוני, רדיו או אינטרנט.

פעילות החברה כוללת שירותי הפצה (80% מהמכירות), שירותי ערך מוסף (10%) ו-MSS (8%), שהם שירותי טלפוניה, פקס, דואר אלקטרוני ונתונים במקומות מרוחקים.

RRsat מפיצה את התוכן דרך לוויינים וסיבים אופטיים. החברה נמצאת כיום בתחילת תקופה חדשה, עם הנהלה חדורת מטרה להחזיר את החברה לפסי צמיחה ולשימוש יעיל יותר בהון. ההאצה כבר נראית לעין, אך עדיין לא באה לידי ביטוי במחיר המניה.

מגמת מיקור החוץ הולכת וגוברת בקרב חברות טלקום ומפעילי לוויין. RRsat מהווה אלטרנטיבה ראויה כאחת משלוש שחקניות גלובליות בשוק המאופיין בחסמי כניסה גבוהים.

המודל העסקי של RRsat איכותי ויש לחברה נתונים פיננסיים חזקים. יש לה ראות גבוהה בשורת המכירות, מאגר לקוחות יציב מעוגן בחוזים ארוכי טווח וגמישות בהתאמת רכיב העלויות לביקושים. יש ל-RRsat עודף מזומן על חוב, ופעילות שמתאפיינת בהון חוזר שלילי. היא מייצרת מזומנים באופן עקבי, וצפוי גידול בייצור המזומנים לאור הגידול ברווחיות וקיטון בהשקעות ברכוש קבוע.

במקביל, מעבר משירותי הפצה הנחשבים קומודיטי למתן שירותי ערך מוסף, יחזק את המודל העסקי ויגדיל את הרווחיות במשך השנים.

המנועים העיקריים למחיר המניה הם מעבר לקצב צמיחה מהיר יותר מהשוק (לאחר עצירה ב-2012) - מגמה שהחלה ברבעון הקודם וצפויה להתחזק. אנו צופים צמיחה של 10.8% בשנתיים הבאות, שתגיע ברובה מרכישות. בנוסף, שיעור הרווח הגולמי הגיע לתחתית וצפוי לעלות לכיוון ה-30%.

להערכתנו, היעדר העניין במניה נובע מהשחיקה בתוצאות בשנים האחרונות, והירידות היו מוצדקות. התמחור הנוכחי לא נותן קרדיט להתרחבות המרווחים. המניה נסחרת מתחת לשוויה הכלכלי. מחיר היעד שלנו למניית RRsat ל-3 שנים הוא 11.3 דולר - אפסייד של כ-33% על מחירה הנוכחי, והמלצתנו היא "קנייה".

*** מעיין אמסלם, אנליסט, מגדל שוקי הון. הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם