יגאל ברקת מונה לסמנכ"ל השיווק של חברת הסלולר פרטנר. ברקת, סמנכ"ל שיווק מנוסה בתחומי השיווק, האסטרטגיה, הדיגיטל והתקשורת, מילא במהלך 3.5 השנים האחרונות את תפקיד סמנכ"ל השיווק של ישראכרט.
במהלך כהונתו הוביל ברקת את האסטרטגיה השיווקית של ישראכרט, פיתוח המוצרים והממשקים, הקו התקשורתי, תכניות הנאמנות ועוד.
ברקת ניהל את אגף השיווק, בנה את מערך המכירות ללקוחות הפרטיים, פיתח את מערך מועדוני הלקוחות, השיק פורטפוליו של מוצרים דיגיטליים, ביניהם הארנק הדיגיטלי וכרטיסי אשראי נטענים, מיצב את השפה התקשורתית ועוד.
בתפקידיו הקודמים כיהן ברקת כמנהל אגף השיווק למגזר הפרטי, מנהל אגף מוצרים ושירותים של חברת בזק וכמנהל אגף האינטרנט ב-013 ברק.
חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר, בירך את יגאל ברקת על הצטרפותו לצוות ההנהלה ואיחל לו הצלחה בתפקידו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.