בפאנל שהתקיים במסגרת כנס MAD HEAD של גלובס, בהנחיית ערן גפן, שוחחו יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, ונדב חנין, סמנכ"ל השיווק באל על, על מקומם של אנשי השיווק בארגונים כיום • חנין: "שיווק אינו רק פרסום, זה נמצא בכל צומת קריטית שחברה נמצאת בו"
יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, סיפר בכנס MAD HEAD של גלובס על הפעילות החברתית של הבנק בעקבות ה-7 באוקטובר ועל הגישה שנקט צוות השיווק שלו בצל האירועים • "האסטרטגיה הייתה שאין אסטרטגיה. רק טקטיקה, שבכל בוקר אמרה - 'מה אנחנו עושים למען החברה?'"
כיצד ניתן לייצר תוכן חדש באמצעות בינה מלאכותית? יגאל ברקת, צלם ומעצב גרפי אוטודידקט, יצא למסע עם הטאבלט • "אל תכבלו את עצמכם לפורמטים המוכרים", הפציר בקהל, "מי שיתנסה - יצליח"
מדד המותגים של גלובס חגג 20 שנה להיווסדו בכנס MADHEAD בסטוקו בתל אביב • כ־100 בכירים ובכירות בתעשיית השיווק, הפרסום והדיגיטל עברו סדנאות מקצועיות ומעשיות בנושא הבינה המלאכותית היוצרת
יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, אמר בוועידת MAD של גלובס כי "הטכנולוגיה השיווקית צומחת בקצב אדיר; מספר החברות קפץ ב־5,233% בין 2011 ל־2020" • כמו כן חשף ברקת באירוע ארבעה סטארט-אפים שבהם משקיעים בפועלים הייטק
כפי שנחשף בגלובס, יגאל ברקת, שניהל את המשרד בחמש השנים האחרונות, מונה לאחרונה לסמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים • יניב פיינשניידר שימש בתפקידו האחרון בתפקיד CMO בחברת WATERGEN ולפני כן שימש בתפקידי שיווק בנביעות, בטרה, בשטראוס ובטבעול
על רקע השינויים הגדולים בשוק הטלוויזיה, הוט מוסיפה משרד פרסום עבור נקסט - אפליקציית ה-OTT שלה • וגם: תקציב הפרסום של חברת הסמארטפונים OPPO יטופל ביהושע TBWA
ברקת כיהן בחמש השנים האחרונות כמנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA • הוא מחליף בתפקיד את אסף אזולאי, שעובר לקבוצת Team8
לגלובס נודע כי יגאל ברקת פורש מתפקידו כמנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA • ברקת נחשב למועמד המוביל להחליף את אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של קבוצת הפועלים שהודיע לאחרונה על פרישה • וגם: אתרי הברנז'ה כסית וזצ נסגרים
לגלובס כי ברקת נחשב למועמד המוביל להחליף את אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של קבוצת הפועלים, שהודיע לאחרונה על פרישה • צפוי לעזוב את משרד הפרסום גם אם בסופו של דבר מישהו אחר ייבחר לתפקיד בבנק
המנכ"ל יגאל ברקת: העידן של סמנכ"ל הדיגיטל הרב-תחומי הסתיים
תוחלף ע"י יגאל ברקת, שכיהן כסמנכ"ל שיווק בבורסה וכסמנכ"ל שיווק בפרטנר ונחשב לבעל רקע טכנולוגי ודיגיטלי רחב ■ אור לביא ימונה לסמנכ"ל קריאייטיב לצידה של מאיה שרן, במקום עידו קריב שפורש
גל לנדאו-יערי, ששימשה מנכ"לית הבורסה בת"א בפועל, ויגאל ברקת, מנהל מחלקת שיווק ומכירות, "ביקשו לסיים את תפקידם בבורסה ולצאת לדרך חדשה" ■ עכשיו משתנות התחזיות: הבורסה תסיים את 2016 עם איזון במקום הפסד
הבורסה מעוניינת להתאים ולהעמיק את התוכן שלה לקהל הרחב ולחזק משמעותית את נוכחותה הדיגיטלית - בדומה לבורסות המובילות בעולם
תציע באפליקציה מבחר של כ-30 ערוצים ותוכניות טלוויזיה מהפופולריות בישראל, שידורי ספורט ישירים, צפייה ישירה בתוכניות פריים-טיים בערוצים 2 ו-10 במקביל לשידור הטלוויזיוני וכן בערוצים בערבית וברוסית
חתמה על שת"פ עם חברת שר"ן, שיאפשר קבלת מרשמים, הפניות לבתי-חולים, אישורי מחלה ועוד בגישה ישירה, תמורת 19.90 שקל למשפחה בת 5 נפשות
בינה מלאכותיתבנק הפועליםועידת MADיהושע TBWAכנס MAD 2024מינוי בכיריםמשרדי פרסוםנדב חניןרמי יהושעשיווק