NBA: ניו אורלינס מכרו את זכויות השם של האולם הביתי עבור 40 מ' ד'

במסגרת ההסכם, האולם של הפליקנס ייקרא "סמותי קינג ארינה", על שמה של חברת המזון והמשקאות

מאז עברה ב-2002 משארלוט לניו אורלינס, מנסה קבוצת ה-NBA המקומית - ניו אורלינס פליקנס (עד לא מזמן ניו אורלינס הורנטס) - למכור את הזכויות השמיות של האולם הביתי. אחרי 12 שנים, היא סוף סוף מצליחה לחתום עסקה.

הפליקנס חתמו על הסכם לעשר שנים עם חברת המזון והמשקאות סמותי קינג (Smoothie King) במסגרתו ייקרא האולם הביתי "סמותי קינג ארינה". הפליקנס יקבלו על-פי הערכות סכום של כ-40 מיליון דולר עבור ההסכם. במסגרת ההסכם יש לקבוצה אופציה לעשר שנים נוספות.

האולם במתכונתו החדשה יארח את שבוע האול-סטאר של ה-NBA בסוף השבוע הבא, אחרי שכבר אירח את האירוע גם בשנת 2008. הקבוצה החלה את דרכה בשנת 1988 כשארלוט הורנטס שבמדינת צפון קרוליינה. ב-2002 היא עברה לניו אורלינס שם שיחקה תחת השם ניו אורלינס הורנטס, לפני שנאלצה לעזוב לשנתיים לאוקלהומה סיטי אחרי הנזקים שנגרמו לאולם הביתי בעקבות הוריקן קתרינה ב-2005. בעונה שעברה שונה שם הקבוצה לניו אורלינס פליקנס.

הפליקנס נחשבים לאחת מהקבוצות הקטנות בליגה, ומוערכים לפי "פורבס" ב-420 מיליון דולר (מקום 28 מבין 30 הקבוצות בליגה). היא מוחזקת בידי איש העסקים טום בנסון, שרכש אותה ב-2012 עבור 340 מיליון דולר.