JP מורגן: מניית ביוטק ישראלית שעשויה לזנק ב-65%

בבנק ההשקעות ממליצים על מספר מניות ביוטק שעשויות לזנק עד כ-100% ב-2014

אם אתם חושבים לפתוח פוזיציה על מניות מסקטור הביוטק, לבנק ההשקעות ג'י.פי מורגן ממליצים על מספר מניות ביוטק, ביניהן אחת ישראלית, שעשויות לזנק עד כ-100%.

InterMune - אנליסטים בוול סטריט צופים כי הניסוי שהחברה עורכת בימים אלה בתרופת ה- ASCEND שהיא מפתחת ינחל הצלחה. תוצאות הניסוי המתקדם יפורסמו ברבעון השני של השנה ואנליסטים בג'י.פי מורגן מעניקים למניה מחיר יעד של 23 דולר. כלומר, פוטנציאל אפסייד של יותר מ-100%.

NPS Pharmaceuticals - לפי התחזיות, מנהל התרופות והמזון האמריקאי (FDA) צפוי לאשר את תרופת ה-Natpara, תרופת הדגל שהחברה מפתחת כך שהיא תוכל להשיק אותה עוד לפני סוף השנה. בנוסף, החברה צפויה לערוך בהמשך השנה ניסוי מתקדם בתרופת ה-NPSP790 שהיא מפתחת. בבנק ההשקעות מעניקים למניית החברה מחיר יעד של 40 דולר, קצת מעל הקונצנזוס בשוק שעומד על כ-39 דולר למניה.

פרוטליקס - בג'י.פי מורגן מציינים כי לחברה הישראלית כבר יש אישור FDA לגבי תרופת ה-ELELYSO לטיפול במחלת הגושה. מעבר לכך, פרוטליקס מפתחת את פלטפורמת ה-ProCellEx שמסוגלת לייצר מספר תרופות ביולוגיות מתאים של צמחים. מאחר ולחברה מספר פטנטים רשומים על הפלטפורמה הזו, בג'י.פי מורגן מעניקים לה מחיר יעד של 7 דולרים, מעל הקונצנזוס בשוק שעומד על 6.2 דולרים למניה. מדובר בפוטנציאל אפסייד של כ-65% ממחיר המניה בנעילת המסחר ביום חמישי.