סופר-פארם מעבירה את תקציב הדיגיטל לבאומן-בר-ריבנאי

המשרד מטפל גם בתקציב האוף-ליין של הרשת ■ היקף תקציב האונליין של סופר-פארם מוערך ב-10 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

הישג למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי: רשת סופר-פארם מפסיקה את ההתקשרות עם חברת האינטראקטיב Next in ומרכזת את כל תקציב הפרסום שלה בבאומן-בר-ריבנאי - כך נודע ל"גלובס".

החלק היחיד מתקציב הפרסום שיוותר מחוץ לבאומן-בר-ריבנאי הוא תקציב פעילות הסלולר, שאותו תמשיך לנהל חברת מובלין.

תקציב סופר-פארם הוא אחד משלושת תקציבי הפרסום הגדולים בענף, ועל-פי ההערכות היקפו עומד על 10 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים.

סופר-פארם נחשבת למפרסמת נאמנה מאוד מבחינת נותני השירות שלה. היא מקיימת מערכת יחסים ארוכת-שנים עם קבוצת באומן-בר-ריבנאי בפרסום אוף-ליין, וכך היה גם עם Next in, שליוותה את פעילותה מאז כניסתה של סופר-פארם לפעילות פרסום באינטרנט.

פרט להיותו אחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל, סופר-פארם היא גם אחד מהמפרסמים הבולטים ברשת - לא רק מבחינת היקפי הפעילות אלא גם מבחינת סוגי הפעילות. עיקר הפעילות הפרסומית מנוהלת בפורטלים הגדולים כמו ynet ו-וואלה, אך יישנה גם פעילות תוכן שיווקי ענפה באתרים ייעודיים כמו סלונה וכדומה.

הרשת הייתה הראשונה שהשיקה כלי קטלוגי פרסומי המאפשר כניסה מהעמוד הראשי של וואלה ו-ynet אל תוך המבצעים שלה. במקביל קיימת פעילות ענפה ברשתות החברתיות. דף הפייסבוק של סופר-פארם מצליח מאוד ומנוהל עצמאית מתוך הרשת, וימשיך להיות מנוהל עצמאית גם בעתיד.

באומן-בר-ריבנאי מטפל מזה שנים ארוכות בתקציב סופר-פארם. בעבר נחשב החיבור העסקי לתולדה של חיבור מקצועי ואישי של מיקי בר, ממייסדי המשרד, לאנשי סופר-פארם. עם השנים ידעה מערכת היחסים בין הצדדים גם משברים, אך בשנים האחרונות נרשמה פריחה ביחסים, והיציבות נשמרה גם לאחר שמיקי בר הפסיק להיות שותף במשרד.

הקו הפרסומי של הרשת מתמקד אמנם באלמנטים של Hard Sale, אך משרד הפרסום יצר עבור המבצעים מעטפת תדמיתית המבוצעת באופן אמנותי על-ידי רקדני להקת אבשלום פולק וענבל פינטו.

הרחבת נתח הפעילות של המשרד בתקציב וקבלת החלק של הדיגיטל הם הישג חשוב, המתיישב עם האסטרטגיה של המנכ"ל יוסי לובטון לרכז את כל הכלים הפרסומיים העומדים לרשות הלקוח בתוך המשרד.

בבאומן הושקעו בשנים האחרונות מאמצים גדולים בהטמעת הדיגיטל בתוך פעילות המשרד, והוא נמנה עם המשרדים הבודדים שלמרות היעדר מודל תגמול הולם, לא ויתר על הדיגיטל והעמיק פעילותו בתחום.

לובטון אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "בעולם הפרסום של היום, הדיגיטל הוא כלי חשוב בארגז הכלים השיווקי, ואין מקום להפריד בין הדיגיטל לבין יתר פעילות הפרסום. פעילות הדיגיטל של סופר-פארם היא אתגר גדול, ואנו מקווים שייחד נייצר פעילויות פורצות דרך".

בסופר-פארם בחרו שלא להגיב לדברים.