השיחה: הבת-מצווש של אונגר

מי באו לחגוג עם רמי ויעל אונגר את בת-המצווה של נכדתם? ■ מי התחככו עם בר רפאלי בהשקה של משפחת אירני? ■ וגם: מדוע שימש נתן שרנסקי כדייל בעברו?

טל ואורי חייצ'יק חגגו ביום שישי בערב בת-מצווה לבתם מיה. בכניסה לרדינג 3 בנמל תל-אביב, הוקם אוהל שיועד לחברים הצעירים של כלת השמחה. הערב כלל הופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ, קייטרינג של רן שמואלי ומסיבת ריקודים.

רמי אונגר ואורי חייצ'ק / צילום: יוסי כהן
 רמי אונגר ואורי חייצ'ק / צילום: יוסי כהן

רמי אונגר ואורי חייצ'יק

בין החברים של אמא ואבא ושל הסבא והסבתא, רמי ויעל אונגר שהגיעו לאירוע, נצפו: מנכ"לית בנק לאומי רקפת רוסק-עמינח יחד עם בעלה ראם עמינח, היועץ הכלכלי של הרמטכ"ל; עידן ובתיה עופר; בני ואניס שטיינמץ; אלפרד וחווה אקירוב יחד עם בנם ג'ורג'י; אליעזר וטובה פישמן; יעל ואייל פישמן; רונית פישמן ובעלה רותם אופיר; בועז וקיקה שוורץ; רני והילה רהב; איתן סטיבה; יוסי לנדסמן; מוקי ורונית שניידמן; אילנה גור; דן להט ורונית רייכמן; הרצל ומירי חבס; יגאל שרמייסטר; יעל טבת קלגסבלד ועוד.

מפתחים ביחד

מנכ"לית איגוד התעשיות המתקדמות IATI, קרין מאיר-רובינשטיין, ציינה ביום חמישי את סיום שבוע ה-weekathon. מדובר ביוזמה שבמסגרתה עובדים יחד נציגים ממרכזי הפיתוח הבינלאומיים השונים הפועלים בישראל, במטרה לפתח יחד מוצרים ורעיונות.

 יורם מנקובסקי ו קרין מאיר רובינשטיין / צילום: קובי קואנקס
  יורם מנקובסקי ו קרין מאיר רובינשטיין / צילום: קובי קואנקס

מנקובסקי ומאיר-רובינשטיין

לאירוע הסיום, שנערך במרכז המו"פ של מיקרוסופט בהרצליה, הגיעו: ח"כ אראל מרגלית; היו"ר הקודם של האיגוד, אהרון מנקובסקי; היו"רים הנוכחיים, ד"ר בני זאבי ויואב שלוש; מנכ"ל מרכז המו"פ של מיקרוסופט, יורם יעקובי; מנכ"ל מרכז המו"פ של קיידנס, ארז צור; פרופ' ישע סיון; וגיל גולן, מנכ"ל GM בישראל, שאף תרם לטובת היוזמה רכב של החברה שעליו נוסו טכנולוגיות חדשניות. בין הפיתוחים שהוצגו על-ידי המשתתפים: רכב שיודע למדוד את מידת הערנות של הנהג ולהפעיל אוטומטית מערכות שיעירו אותו; מערכת לפתיחה אוטומטית של דלת באמצעות אישור צילום מהסמארטפון; מנגנון התנעת רכב שמניע רק לאחר בדיקת ינשוף; פטנט רפואי שבודק את מצב השלפוחית באמצעות אולטרסאונד בגודל פלסטר ועוד.

הכיתה של ארדן

בתיאטרון הבימה נערכה ביום חמישי פרמיירה חגיגית למחזה "הכיתה שלנו" - הפקה משותפת של הבימה ושל תיאטרון הקאמרי. ההצגה מספרת את סיפורם של בני כיתה אחת בפולין - יהודים ופולנים - עם כיבושה על-ידי הסובייטים ולאחר מכן על-ידי הנאצים. בצוות השחקנים: יבגניה דודינה, נטע גרטי, דן שפירא, רוי מילר, אלכס קרול, רותם קינן, דויד בילנקה, אלון דהן, ערן מור, מיקי פלג ואלכס קרול.

גלעד ושלומית ארדן / צילום: רפי דלויה
 גלעד ושלומית ארדן / צילום: רפי דלויה

גלעד ושלומית ארדן

הריעו: איש הרדיו הוותיק, מולי שפירא אביו של השחקן דן שפירא; ח"כ עמרם מצנע; שר התקשורת גלעד ארדן ורעייתו שלומית; מנכ"לית תיאטרון הבימה, אודליה פרידמן; ח"כ אלעזר שטרן; סגן ראש השב"כ לשעבר, ח"כ ישראל חסון, ששוחח עם הכתב המדיני של ערוץ 2 אודי סגל; הפוליטיקאית בדימוס, רונית תירוש; נורית דאבוש; עודד שחר; יעקב אחימאיר; דליה מזור ועוד.

העבר של שרנסקי

מנכ"ל אל-על היוצא, אליעזר שקדי, וסמנכ"לית הלקוחות יהודית גריסרו, ערכו ביום חמישי ערב הוקרה לאנשי אל-על המתנדבים במסגרת מיזם "שגרירי אל-על - מסבירים כחול-לבן". במסגרת הפרויקט המשותף לאל-על, לארגון ההסברה Stand With Us, משרד החוץ והסוכנות היהודית, צוותי האוויר של אל-על המגיעים במסגרת עבודתם לארצות שונות, לוקחים חלק במאמץ ההסברה הלאומי שמנהלת ישראל, בהתנדבות.

נתן שרנסקי אליעזר שקדי ומתיו גולד / צילום: סיון פרג'
 נתן שרנסקי אליעזר שקדי ומתיו גולד / צילום: סיון פרג'

שרנסקי, שקדי וגולד

כ-200 "שגרירים", עובדי אל-על, התארחו בקמפוס החברה בנתב"ג ונהנו ממנות מעשה ידיו של השף שגב משה. יו"ר הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי, חשף כי קצת אחרי שהגיע לארץ השתתף במבצע שלמה להעלאת יהודי אתיופיה, וכיוון שאי-אפשר היה לחשוף את זהותם של המשתתפים, יצא מהארץ במטוס אל-על מחופש לדייל אוויר. עוד נכחו באירוע: שגריר בריטניה, מתיו גולד ומנהל תוכנית השגרירים, אלון פוטרמן.

הסטייל של משפחת אירני

ויוי, רוני, יוסי ואיתן אירני, בעלי רשת האופנה FACTORY 54, השיקו אתמול (א') את הקולקציה של הרשת לעונת אביב-קיץ 2014. השקת הקולקציה נערכה במסגרת תצוגת אופנה שכללה את מיטב העיצובים והדגמים מבתי האופנה הבינלאומיים. כיאה למעמד, את התצוגה שנערכה בהיכל התרבות בתל-אביב, פתחה דוגמנית העל הבינלאומית בר רפאלי. מוזמני האירוע, במיטב מחלצותיהם, זכו לארוחת בוקר של קייטרינג מונייר, בניצוחו של השף רפאל טרגן. בעוד האורחים מנשנשים ומקשקשים, עמלו במלוא המרץ מאחורי הקלעים: מנהל קריאיטיב והקניין הראשי של הרשת סיימון אלמלם, בימאי ומפיק התצוגה מוטי רייף ומעצב השיער והמאפר מיקי בוגנים, כדי שהכול יתנהל כשורה.

ג'ורג' אקירוב ורוני אירני / צילום: יוסי כהן
 ג'ורג' אקירוב ורוני אירני / צילום: יוסי כהן

ג'ורג'י אקירוב ורוני אירני

מחאו כפיים: אנדרו חורש; ריבי ויפעת אירני; רוני מאנה שהציג לג'ורג'י אקירוב את שותפו בפרויקט בבלי היהלומן, מוטי כוזהינוף; אתי רוטר שהגיעה עם כלתה רותם סלע; ג'ודי שלום-ניר-מוזס; הילה רהב; רג'ין גנזי; אילה מולדבסקי; מיכל וגיא ברעם; יפית לוי; מימי לוזון; משה טרי; ענת פדני; איילת ורבין; אורלי שרם; שירה מרגלית; דגנית חרל"פ; גילה פרס; עו"ד ברוריה לקנר, שפגשה במקום את לקוחותיה, אבי לוי ומשה רוזנבלום; אלונה ברקת; בת שבע בובליל; לי גרבנאו; ענת פ רנקל; עינת לסר; עדי תירוש; אורנה ברוך, מנכ"לית עמותת אד"י; ארנון תורן; אורנה אלוביץ'; שלווה הסל; חנה גרטלר; לימור בלדב; אירמה מיכאלי; תמי גניגר; בתיה דיסנצ'יק ונוספים.