איקה אברבנאל, סמנכ"ל בכיר בחברת טבע, פורש מתפקידו

בתפקידיו האחרונים שימש כסמנכ"ל בכיר לתיאום פעילות חברת טבע בישראל וקשרי קהילה גלובאליים וכיו"ר משותף של ועדת ההיגוי של השותפות עם פרוקטר אנד גמבל

פרישה ראשונה בהנהלת טבע מאז נכנס ארז ויגודמן לתפקידו כמנכ"ל החברה בחודש שעבר: איקה אברבנאל, סמנכ"ל בכיר בטבע, פורש מתפקידו. בתפקידיו האחרונים שימש כסמנכ"ל בכיר לתיאום פעילות חברת טבע בישראל וקשרי קהילה גלובאליים וכיו"ר משותף של ועדת ההיגוי של השותפות עם פרוקטר אנד גמבל.

אברבאנל היה מי שעמד בחזית בסערת הפיטורים בטבע, ואמר אז כי "אם לא נפטר - המובילות שלנו בסימן שאלה", על רקע הודעת החברה על פיטורי 10% מכוח-האדם שלה - כ-5,000 איש.

אברבנאל, הממלא מאז הצטרפותו לחברת טבע בשנת 2007 תפקידים ניהוליים, הודיע היום על פרישתו מהחברה, בשל רצונו לצאת לדרך עצמאית. אברבנאל החל את תפקידיו בטבע כסמנכ"ל בכיר למשאבי אנוש, והיה אחראי על הקמה מחדש של מערכת משאבי האנוש הגלובלית.

בשנת 2009 התמנה בנוסף על תפקידו למנהל אינטגרציה ראשי בחברה, וב-2013 מונה ליו"ר משותף של ועדת ההיגוי של PGT - השותפות בין פרוקטר אנד גמבל לחברת טבע בנוגע לתרופות ללא מרשם. לאחר מכן קיבל על עצמו בנוסף את תפקיד סמנכ"ל בכיר לתיאום פעילות חברת טבע בישראל ולהנהגת קשרי קהילה בישראל ובעולם.

ארז ויגודמן, מנכ"ל ונשיא טבע: "ניסיונו המגוון והמנהיגות שבה ניחן איקה היו לערך רב לטבע לאורך השנים. אני מעריך את הדרך שבה קיבל את החלטתו להמשיך לדרך עצמאית, מודה לו על שנים של עבודה מקצוענית ומסורה ומאחל לו המשך הצלחה והגשמה אישית בדרכו החדשה."