זה רשמי: תקציב הפרסום של מגדל יוצא למכרז

החברה פנתה למספר משרדי פרסום בהם ברוקנר-נטע-יער, JWT ישראל, y&r ישראל ושטרית מדיה גרופ

לאחר שלב הבדיקות מגיע שלב המעשים: תקציב הפרסום של חברת הביטוח מגדל יוצא למכרז - כך נודע ל"גלובס". החברה פנתה למספר משרדי פרסום, בהם ברוקנר-נטע-יער, JWT ישראל, y&r ישראל ושטרית מדיה גרופ, והזמינה אותם לקחת חלק במכרז, שכולל בשלב זה הצעות מסחריות ומצגות משרד.

כפי שנחשף ב"גלובס", בתקופה האחרונה, על רקע שינוי הבעלות במגדל שבמסגרתו נרכשה השליטה בחברה על-ידי שלמה אליהו ומונתה ענת לוין למנכ"לית, החלו בחברה לבחון את ההתקשרות עם מספר ספקים, בהם גם ההתקשרות עם משרד הפרסום יהושע TBWA.

יהושע TBWA מטפל בתקציב הפרסום של מגדל מאז 2003, אז זכה בו במסגרת מכרז שבו לקחו חלק גם משרדי הפרסום אליקים-הרמן שטיפל עד אז בתקציב, וגלר-נסיס.

באותה תקופה עבר שוק הביטוח והפנסיה שינוי, ולא מעט חברות שלא פרסמו עד אז בווליום גבוה הצטיידו במשרדי פרסום שאמורים היו לסייע להם במיתוג, באסטרטגיה ובפרסום. יהושע הוביל את החברה למספר מהלכי פרסום - המשמעותי שבהם תחת הסיסמה "טוב שיש מגדל מאחוריך".

ליהושע TBWA אמנם יש חוזה עם החברה לשנתיים קדימה, אך זה אינו מפריע לה כאמור בשלב זה לבחון את האפשרות להחליף משרד. בין המשרדים שאליהם פנו נמנים כמה שלהם ניסיון לא מבוטל בביטוח: JWT ישראל טיפל עד לאחרונה בתקציב הפרסום של ביטוח הראל, y&r ישראל טיפל במשך שנים ארוכות בתקציב ביטוח ישיר, וברוקנר-נטע-יער נמנה עם מערך הפרסום של קבוצת אי.די.אי.

בשוק מעריכים, כי יתכן שבתקופה הקרובה יצטרפו למכרז משרדים נוספים, לרבות כאלה הנמנים על מערכי פרסום של חברות ביטוח אחרות.

תגובת מגדל לא נתקבלה עד לסגירת הגיליון.