מקרן קול של סמסונג - לשדרג את חווית הסאונד

המערכת HW-F551 משדרגת את חוויית הסאונד בסלון, ומתאימה יותר למי שרוצה רמקול מעוצב ללא חוטים ומתכנן להשתמש בו לצפייה בסרטים והדגש הוא לא על מוזיקה

מסכי הטלוויזיה הגדולים והדקיקים שרבים רוכשים לסלון, דורשים גם מערכת סאונד שתעשיר את חוויית הצפייה. פתרון שהפך לפופולרי בענף הוא מקרני הקול. מדובר ברמקול הבנוי בצורת מלבן ארוך המשלב מספר רמקולים, כולל מגבר וגם סאב וופר חיצוני. סמסונג מציעה את דגם HW-F551, המיועד בעיקר למסכים שלה.

סאונד: החלק החשוב הוא הסאונד. בצפייה בשידורי טלוויזיה קשה להגיד שהצליל היה מספיק רחב וגם במוזיקה קשה להגיד שקיבלנו צליל שעטף אותנו. כמו כן, כשהגברנו את הווליום גבוה, הצליל היה מעט מעוות. מצד שני, הצליל בהאזנה למוזיקה ובטלוויזיה היה נעים. מה שבאמת חשוב זה הסאונד בצפייה בסרטים או במשחקים בקונסולות, כאן הצליל היה עשיר, יש תחושה מעט היקפית ואפשר להקשיב בצורה ברורה לאפקטים ולקולות הדמויות.

חיבוריות: יותר ויותר מוצרים הופכים לאלחוטיים, ומאפשרים להיפטר מהכבלים. דגם F551 של סמסונג מתחבר לעולם הזה. מערכת הסאונד כוללת סאב וופר המתקשר בצורה אלחוטית עם היחידה המרכזית של הרמקול, מה שמאפשר להציב את הסאב בכל מקום בסלון בו יש נקודת חשמל. הרמקול יודע להתחבר לחלק מהטלוויזיות של סמסונג בחיבור אלחוטי, אבל הדבר לא מתאים למסכים של יצרניות אחרות. טכנולוגיית הבלוטות' במוצר מתקשרת גם עם סמארטפונים להאזנה למוזיקה.

ממשק: החיבור הראשוני של המוצר וההגדרות שלו פשטות מאוד, כאשר המקרן גם כולל צג דיגיטלי קטן המוסתר בזמן המתנה, אבל כאשר רוצים לשנות הגדרות או ווליום, הוא מתחיל לפעול. הרמקול מתחיל לעבוד באופן אוטומטי כאשר מדליקים את הטלוויזיה, השלט של המוצר יכול לשמש כשלט אוניברסלי לבעלי טלוויזיות סמסונג.

בשורה התחתונה: המערכת משדרגת את חוויית הסאונד בסלון, ומתאימה יותר למי שרוצה רמקול מעוצב ללא חוטים ומתכנן להשתמש בו לצפייה בסרטים והדגש הוא לא על מוזיקה.

מחיר: 2,600 שקל.

ציון: 8.