תקציב הדיגיטל של נירלט יטופל ב-GREAT Interactive

גרייט אינטראקטיב מטפלת בין השאר בתקציבי הדיגיטל של יוניליור ישראל, גלידת שטראוס, נייקי, קבוצת שלמה סיקסט ולופטנזה

משרד הדיגיטל Great interactive בבעלות גיא סעד, ערן ארדן ואיתמר בר מצטרף למערך הפרסום של חברת הצבעים נירלט. המשרד יטפל בכלל הפעילות הדיגיטלית של החברה - אסטרטגיה דיגיטלית, ניהול ופיתוח כלל הנכסים הדיגיטליים, רכש מדיה, פרפורמנס, פעילות המדיה החברתית ועוד.

גרייט אינטראקטיב מטפלת בין השאר בתקציבי הדיגיטל של יוניליור ישראל, גלידת שטראוס, נייקי, קבוצת שלמה סיקסט, לופטנזה ועוד.

שיר זכאי, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בנירלט: "כחברה מובילה בשוק הצבע אנחנו מרגישים מחויבות לספק לצרכנים שלנו פתרונות חדשניים ויעילים לצביעת הבית, חלק רב מהם בזירה הדיגיטלית. לכן, חיפשנו שותף חזק עם ניסיון והבנה מקיפה בתחום הדיגיטל ואנחנו שמחים לצרף את GREAT למערך השיווק והפרסום שלנו. אני בטוחה שביחד עם גליקמן, נטלר סמסונוב המטפלים בתקציב הפרסום ה-ATL בהצלחה, נעמוד במשימות ונפצח את האתגרים העומדים בפנינו".

גיא סעד, מנכ"ל GREAT: "אנו גאים שנבחרנו לטפל באחד מתקציבי הפרסום הבולטים בישראל, ובטוחים כי יחד עם הצוות יוצא הדופן בנירלט נצליח להוביל מהלכים פורצי דרך בזירה הדיגיטלית".