yes משיקה רשמית את פרויקט הדגל yesGO

הפרויקט החדש יאפשר ללקוחות החברה לצפות בשידורי הטלוויזיה וה-VOD דרך האינטרנט באמצעות טאבלטים, מחשבים ניידים ומכשירים סלולריים

כשלושה חודשים לאחר ההכרזה, חברת הלווין yes משיקה היום (ד') רשמית את פרויקט הדגל שלה - yesGO‎‏. הפרויקט החדש יאפשר ללקוחות החברה לצפות בשידורי הטלוויזיה וה-VOD דרך האינטרנט באמצעות טאבלטים, מחשבים ניידים ומכשירים סלולריים. בשלב זה השירות מיועד רק ללקוחות החברה.

yes סיימה בימים אלה את הניסוי המקדים שביצעה, והיא משיקה את השירות ללקוחותיה. השירות יינתן חינם למשך 3 חודשים מיום ההרשמה לשירות, לאחר מכן תהיה עלותו 19.90 שקל לחודש והוא יכלול את שירות המולטירום, הסטרימר וה-VOD. לקוחות ה-VOD הקיימים של yes יקבלו את השירות ללא עלות.

yesGO מאפשר לצפות בכ-50 ערוצי yes, ובהם חמשת ערוצי הסרטים של החברה (yes 1,2,3,4,5), ערוצי הסדרות (yes Drama, yes Oh, yes Action, yes Comedy יס דוקו), ערוצי ילדים, ערוצי ספורט, ערוצי lifestyle, ובתכני ה-VOD של yes.

השירות מושק באייפד של אפל (להורדת האפליקציה), ובאייפון (להורדה) ובטאבלטים וסמארטפונים נבחרים בסביבת אנדרואיד (להורדה). בהמשך השירות יורחב גם למכשירים תומכים נוספים. (להרשמה באתר yes - לחצו כאן)

רון אילון, מנכ"ל yes: "השקת yesGO מאפשרת לנו להמשיך ולהוביל את חווית הצפייה המתקדמת והטובה ביותר בישראל. מדובר במהלך הנותן ערך מוסף עצום ללקוחות שלנו, שיוכלו לראות את הטלוויזיה הטובה ביותר בעולם - בכל מקום, בכל עת, ובכל מכשיר".