HOODIES במו"מ לרכישת רשת התכשיטים Osnat

רשת תכשיטי Osnat כוללת 30 דוכני מכירה, בהם גם בקניונים מובילים ■ אם המו"מ יבשיל לכדי עסקה, הרי שקבוצת HOODIES תרחיב פעילותה גם לתחום התכשיטים, ותתחרה ברשתות כמו מגנוליה

קבוצת HOODIES נמצאת במשא ומתן לרכישת חברת אסנת עיצוב תכשיטים, המפעילה רשת דוכני תכשיטים תחת המותג Osnat - כך נודע ל"גלובס". אם המו"מ יבשיל לידי הסכם, הרי שקבוצת HOODIES תרחיב את פעילותה גם לתחום התכשיטים, ותתחרה ברשתות כמו מגנוליה.

חברת אסנת עיצוב תכשיטים נוסדה על-ידי אסנת רייז, שהחלה את דרכה בעיצוב תכשיטי גולדפילד. בשנת 2008 נפתח הסניף הראשון של הרשת והיום היא מונה 30 סניפים, כמעט כולם דוכני מכירה.

לפי הערכות, מחזור המכירות של הרשת עומד על כ-33 מיליון שקל בשנה (ללא מע"מ). לרשת יש דוכנים בקניונים מובילים כמו קניון שבעת הכוכבים, G כפר סבא, קניון רחובות, גרנד באר-שבע ועוד.

קבוצת HOODIES, בראשותו של יוסי גביזון, נמצאת בגידול בכל תחומי פעילותה. הקבוצה כוללת היום שלוש רשתות: רשת אופנת הבייסיק HOODIES (64 סניפים), רשת האקססוריז TOPTEN (66 סניפים) ורשת משקפי השמש קרולינה למקה (45 סניפים).

האחזקה העיקרית של הקבוצה היא רשת HOODIES, האחראית לעיקר מחזור המכירות השנתי של הקבוצה, שעומד לפי הערכות על 390 מיליון שקל (ללא מע"מ). עם זאת, הקבוצה נמצאת בגידול בכל שלוש הרשתות, הנובע הן מפתיחת סניפים חדשים והן מגידול בסניפים קיימים.

לפני חודשים אחדים רכשה הדוגמנית בר רפאלי 5% ממניות רשת קרולינה למקה, והיא משמשת גם כדוגמנית הבית של המותג.

בענף אומרים, כי מאז שרפאלי החלה להוביל את הקמפיין לרשת, המכירות צמחו בעשרות אחוזים.

מקורב לעסקה אמר ל"גלובס" בתגובה, כי קבוצת הודיס "בוחנת אפשרות לעסקה. ההחלטה תתקבל מהר מאוד ועד יום ראשון תחליט הקבוצה אם היא רוכשת את החברה או לא. הקבוצה מקיימת בדיקת נאותות מזה ארבעה ימים. יש לחברה פוטנציאל. קבוצת HOODIES רוצה לקנות, אבל היא לא תקנה בכל מחיר".

אם המו"מ יבשיל לכדי עסקה, הרי שקבוצת HOODIES מתכננת להרחיב את פעילותה, תוך ניצול יתרונות הקבוצה בייצור במזרח אסיה וניצול יתרון הגודל.

תגובות קבוצת HOODIES וחברת אסנת עיצוב תכשיטים לא התקבלו עד כה.

Hoodies
 Hoodies