Hoodies

רשת אופנת בייסיק

כתבות אחרונות

 
הראל ויזל, מנכ''ל ובעל השליטה בפוקס / צילום: דימה טליאנסקי

מנקודת התחלה דומה לשווי גבוה פי 14: כך עקפה פוקס את קסטרו בדרך לפסגה

שתי רשתות האופנה המובילות בישראל נסחרו לפני כ-20 שנה בשווי דומה, אך בשנים האחרונות הן משחקות בליגה אחרת • בשוק מצביעים על ניהולו של הראל ויזל מפוקס כסיבה המרכזית להבדל העצום בין השתיים, עם מסע התרחבות מוצלח ושלל מותגים בינלאומיים, בעוד שקסטרו מתקשה לצמוח ולהרוויח

חזי שטרנליכט 25.01.2023
חנות של רשת קסטרו רח' ביאליק, רמת גן / צילום: יח''צ-יונתן בלום

לאחר זינוק של 300% במניה: רווח של 50 מיליון שקל לקסטרו ברבעון השני

קבוצת קסטרו-הודיס פרסמה תוצאות רבעוניות חזקות, כאשר הכנסותיה זינקו ב-56%, והיא רשמה שיפור בפרמטרים התפעוליים • בשורה התחתונה, הרבעון השני הסתיים עם גידול של 52.3% ברווח הנקי ל-50 מיליון שקל; ובמחצית הראשונה נרשם רווח נקי של 65.1 מיליון שקל, לעומת הפסד של 54.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד

שירי חביב-ולדהורן 16.08.2021
רון רוטר מנכ"ל קבוצת קסטרו / צילום: אביב חופי

צלחה את הקורונה בהצלחה: רווח של 15 מיליון שקל לקסטרו ברבעון

הרווח התפעולי ברבעון הראשון של שנת 2021 הסתכם ב-26 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-83 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד • הפדיון החודשי הממוצע למ"ר הסתכם ברבעון הראשון בכ-1,900 שקל, גידול של כ-85% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

מיכל רז-חיימוביץ' 26.05.2021

מכירת הנדל"ן בבתי ים וצעדי התייעלות אגרסיביים סייעו לקסטרו לעבור לרווח ברבעון השלישי

דוחות קסטרו מגלים כי בעקבות שני הסגרים איבדה הקבוצה מחזור הכנסות פוטנציאלי של כ-283 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2020 • למרות זאת קסטרו הצליחה לעבור מהפסד של 31 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, לרווח נקי של 41 מיליון שקל

שני מוזס 25.11.2020
גבי רוטר / צילום: יאיר שגיא

קסטרו: "יש בידי הקבוצה די מקורות כספיים לחזור לפעילות סדירה עם תום המשבר"

קבוצת האופנה מסכמת את 2019 עם הכנסות של 1.73 מיליארד שקל, גידול של כ-39% לעומת 2018 - ואולם הגידול הזה נובע מהמיזוג שביצעה הקבוצה עם הודיס, כך שבפועל המגמה האמיתית שמאפיינת את תוצאות החברה דווקא מעידה על יציבות יחסית

שני מוזס 31.03.2020
אתי וגבי רוטר, בעלי השליטה בקסטרו / צילום: תמר מצפי

קסטרו מסכמת רבעון עם שיפור בשורה התפעולית והפסד במחצית

עם זאת, שיעור הרווחיות מהמכירות ברבעון השני לא השתפר • בסיכום המחצית הראשונה של השנה קסטרו מציגה הפסד של כ-36 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-15 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד

אביב לוי ושני מוזס 28.08.2019
יאיר אוחיון, סמנכל כספים CFO קבוצת קסטרו הודיס  / צילום: רן כהן,

קבוצת קסטרו-הודיס: יאיר אוחיון מונה לסמנכ"ל הכספים במקום רון רוטר

רון רוטר מונה לאחרונה לתפקיד המשנה למנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס, וכעת יאיר אוחיון - ששימש עד כה כסמנכ"ל הכספים של הודיס - יחליפו בתפקיד

שני מוזס 23.06.2019
קמפיין הודיס / צילום: מסך

מה נשאר מה-1+1 של מיזוג קסטרו והודיס? בקושי 1

שווי השוק של החברה הממוזגת, הכוללת את פעילות קסטרו וקבוצת הודיס, דומה כיום לזה שבו נסחרה קסטרו לבדה לפני המיזוג אשתקד • המשך ההידרדרות העסקית של גולף עלול להביא אותה לסיטואציה פיננסית מורכבת • דעה

יניב פגוט 03.06.2019
אתי וגבי רוטר, בעלי השליטה בקסטרו / צילום: תמר מצפי

אחרי הדוחות החלשים: קסטרו מבצעת שורת מינויים בהנהלה

רון רוטר מונה למשנה למנכ"ל הקבוצה, אודי פיין מונה לסמנכ"ל לוגיסטיקה ושלומי גרינפלד לסמנכ"ל מערכות מידע • בסוף השבוע שעבר פרסמה קסטרו את דוחות הרבעון הראשון ל-2019, שהעמיקו את המגמה השלילית שהציגה חברת האופנה בסיכומה של 2018, עם הפסד של כ-49 מיליון שקל

שני מוזס 03.06.2019
גבי רוטר / צילום: אביב חופי

דוח קשה לקסטרו: הפסד של 50 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2019

קסטרו רשמה הפסד תפעולי של 46.8 מיליון שקל ברבעון הראשון • הגדלת שיעור ההנחות הכבידה על הרווח הגולמי • הפדיון למ"ר ירד לעומת הרבעון המקביל ב-2018, גם בתחום האופנה וגם בתחום ההלבשה • המניה צונחת בכ-6% בבורסה בת"א

גיא בן סימון 30.05.2019
קסטרו / צילום: איל יצהר

מוכרים במיליארד שקל בשנה, אבל מאבדים מומנטום: האתגרים של קסטרו

המיזוג של קסטרו עם קבוצת הודיס - הכוללת גם את המותגים אורבניקה, קרולינה למקה וטופ טן - הושלם, אך שווי החברה הנוכחי רחוק מלבטא את הרווחיות הפוטנציאלית הקיימת בניהול מגוון מותגי אופנה המוכרים בכ-1.8 מיליארד שקל בשנה • פרשנות

יניב פגוט 08.04.2019
גבי רוטר / צילום: ענבל מרמרי

בתוך שנתיים איבדה מניית קסטרו מחצית משוויה; נקודת האור - עסקי המשקפיים של קרולינה למקה

חברת האופנה קסטרו סיימה את 2018 עם הפסד של 59 מיליון שקל, בהשפעת הרכישה של רשת הודיס, ירידה חדה במכירות בחנויות זהות ומחיקות מלאי • חברת המשקפיים קרולינה למקה, שהרוויחה אשתקד 16 מיליון שקל, צפויה להשיק ברבעון השני פעילות בארה"ב, נוסף על פעילות מסחר מקוונת באירופה

אביב לוי ושני מוזס 31.03.2019
קסטרו / צילום: איימי נקדאי

דוח רע לקסטרו: הרווח הנקי צנח מ-44 מיליון שקל ל-11 מיליון שקל ב-2018

הרווח התפעולי ברבעון הרביעי ב-2018 הסתכם בכ-2 מיליון שקל, לעומת 45 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017 • ההכנסות ברבעון ירדו בכ-30 מיליון שקל ל-462 מיליון שקל • המנכ"ל גבי רוטר: "במהלך השנה הבאה נמשיך להשקיע בפעילות המקוונת של מותגי הקבוצה"

שירות גלובס 28.03.2019
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום מסך מתוך יוטיוב

הפרסום הפרובוקטיבי עדיין אפקטיבי? איפה נעצרת המחאה נגד חברות עם פרסום פוגעני

כשקמפיין MeToo# עלה לתודעה וסחף את העולם, היה מי שחשב שענף הפרסום יישר קו ויפנים שהשיח הציבורי השתנה • זה לא קרה, וגם השנה משרדי הפרסום יצרו קמפיינים פרובוקטיביים כמו של קסטרו, הודיס ו-Veet שעוררו סערה ציבורית • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2018
גבי רוטר / צילום: אביב חופי

פוקס הייתה היוצאת מן הכלל: קסטרו וגולף דיווחו על הפסדים - והמניות צונחות

הפסד ענק של 73 מיליון שקל לקסטרו ברבעון השלישי של 2018, עיקרו בגין מחיקת שווי ברשת הודיס

קובי ישעיהו 29.11.2018

קסטרו מרחיבה את המטה: אורי גורן מונה לסמנכ"ל הדיגיטל

גורן שימש ב-3 השנים האחרונות כמנהל הדיגיטל של אל-על • עד כה קסטרו לא העסיקה סמנכ"ל לפעילות הדיגיטל, והיא נוהלה ע"י אילן זיו שהוגדר כמנהל דיגיטל ופורש בימים אלה

שני מוזס 12.11.2018

   1234   

   נמצאו 60 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4