בדרך לחופה: ynet משיק אתר חתונות חדש בשם MyDay

מדובר בשיתוף פעולה עם אתר "בלוג חתונות", שיבוא לידי ביטוי באתר החדש ■ שוק הפרסום בתעשיית החתונות מגלגל כ-90 מיליון שקל בשנה ■ האתר יתחרה באתרים מובילים מבית וואלה ודפי זהב

קצת באיחור אבל גם ב-ynet הבינו שהמושג "חתונת הכסף" לא משויך רק לרומנטיקה וזוגיות. האתר הפופולרי הודיע היום על כניסה לעולם החתונות, באמצעות השקת אתר חדש בשם MyDay, תולדה של שיתוף פעולה עם יוצרי האתר "בלוג חתונות", טלי בלסר וליאן מטיאס (בתו של מנהל מרכז הפיתוח של גוגל בישראל, פרופ' יוסי מטיאס).

הבלוג הפופולרי למעשה נסגר ותחתיו קם האתר החדש, שהפך עיצוב ושדרוג עם דגש על תוכן טקסטואלי לצד עיצוב מושך. אף שהאתר יישב תחת הדומיין של ynet, אין כל אזכור לאתר מבית "ידיעות אחרונות" באתר החתונות החדש. עם זאת, העסקה בין שני הצדדים מבוססת, בין היתר, על חלוקת רווחים מפרסום, כיאה ללא מעט עסקאות ושיתופי פעולה שנרשמים בענף האינטרנט המקומי.

בין היתר מספק האתר מבט לסוגים שונים של חתונות (בטבע, בחוף, בימי שישי או "עשה זאת בעצמך") לצד פוסטים, גלריות השראה ועוד.

תעשיית החתונות בישראל מגלגלת מדי שנה כ-4 מיליארד שקל, שהולכים ברובם לספקים שונים כמו בעלי אולמות אירועים, חברות קייטרינג, צלמים, מאפרים, תקליטנים, מעצבי שמלות כלה ועוד. שוק הפרסום בתעשייה מגלגל כ-90 מיליון שקל בשנה.

בשנים האחרונות צצו עוד ועוד אתרים שרוצים ליהנות מהשפע הכלכלי שרץ בתעשייה הזו באמצעות אתרים שמאנדקסים את בעלי המקצוע השונים בתחום. כך, בין האתרים שבלטו לאורך הזמן היו אתר "מתחתנים ברשת" מבית דפי זהב, "וואלה מזל טוב" מבית וואלה, mit4mit, חתן וכלה ועוד.

מקבוצת ynet נמסר בתגובה, כי "אנו שמחים להקים זירה עם ערך רגשי גבוה לגולשים שתלווה אותם בתהליך ההכנה ליום הגדול בחייהם. אנו שותפים לחזון של ליאן וטלי ובטוחים כי האתר החדש יביא עימו בשורה שונה ומיוחדת מול התוכן הקיים היום בתחום החתונות".

ליאן מטיאס וטלי בלסר, מנהלות MyDay, הוסיפו כי, "כשהקמנו את 'בלוג חתונות', אחרי ניסיוננו האישי כמאורסות המתכננות חתונה בישראל, חלמנו להביא שינוי לתחום החתונות על-ידי הצגת זווית אחרת של התחום. לשמחתנו מצאנו שותפים שחולקים איתנו את החזון ואנחנו נרגשות לצאת לדרך מרגשת עם קבוצת ynet, שתאפשר לנו להגשים את השאיפה שלנו לתחום חתונות יצירתי יותר, איכותי יותר ומרגש יותר".