חדשות הרכב: מיקומי מצלמות המהירות החדשות בערים

באשדוד עתידות להיות מותקנות בעתיד הקרוב לא פחות 7 מצלמות חדשות, אשקלון עתידה לספוג 5 מצלמות מהירות ורמזור בחודשים הקרובים

היום בתוכנית חדשות הרכב בגלובס TV, לאחר הסכם הפסקת האש עם הג'יהאד האיסלמי תושבי אשקלון ואשדוד עומדים בפני מתקפת מצלמות מהירות חדשה, פולקסווגן מציבה יעד שאפתני לשנת 2014, בפינת הטמבון נכיר את ספינת האויר החדשה של גודייר, וגם מה הקשר בין מכונית הפורמולה אחת של אינפיניטי רד בול ואף 18 של חיל האויר האוסטרלי? מאזדה ואאודי חושפות פרטים חדשים על דגמי הספורט שלהן, האם סקודה תצטרף לחגיגת הג'יפונים ששוטפת את עולם הרכב? ונסיים עם פרקור נוסח פורד.

לפני מספר שבועות דיווחנו על מצלמות מהירות ורמזור ראשונות, שהוצבו בערים אשדוד ואשקלון. מסתבר שאלו רק הסנוניות הראשונות בניסיון של המשטרה "לרשת" את שתי הערים הללו במצלמות כדי להילחם בעליה החדה בתאונות שנרשמה בהן.

באשדוד, למשל, עתידות להיות מותקנות בעתיד הקרוב לא פחות 7 מצלמות חדשות, שנוסף לשתיים עליהן דיווחנו. בין השאר החלו עבודות להתקנת שתי מצלמות על רחוב ירושלים, אחת ברחוב הרצל ואחת ברחוב בגין.

אשקלון עתידה לספוג 5 מצלמות מהירות ורמזור בחודשים הקרובים, 3 מהן בצמתים על כביש בן גוריון, אחת נוספת בצומת הרחובות יצחק רבין ואלי כהן ונוספות בהמשך.

עוד מצלמה הוצבה החודש על כביש 22 - כביש עוקף קריות המפורסם שכונה בזמנו על ידי המדינה "הכביש הבטוח ביותר בישראל". המצלמה ממוקמת אחרי מחלף אתא דרום, לפני הירידה לשדרות ההסתדרות והיא מצלמת את התנועה מצפון לדרום. מצלמה זו מצטרפת לשתיים נוספות, שכבר סיקרנו בעבר ומותקנות על אותו "כביש בטוח".

צפו בתוכנית המלאה...