בוטל השימוע לפני פיטורים למגישת "מבט" מרב מילר

מילר לא התייצבה לשימוע, ולאחר שבאמצעות עורכי דינה הבהירה המגישה כי הניסיונות לפגוע בחוזה שחתום עמה אינם חוקיים, נסוגה ההנהלה מהכוונה להדיחה

הנהלת רשות השידור ביטלה את השימוע למגישת "מבט" מירב מילר. כפי שפורסם בראשונה ב"גלובס", מילר זומנה לשימוע לפני פיטורים ביום חמישי האחרון, לאחר שסירבה להחמרה דרמטית בתנאי העסקתה.

מילר לא התייצבה לשימוע, ולאחר שבאמצעות עורכי דינה הבהירה המגישה כי הניסיונות לפגוע בחוזה שחתום עמה אינם חוקיים, נסוגה ההנהלה מהכוונה להדיחה. היא צפויה כעת להמשיך ולהגיש את מהדורת "מבט".

הניסיון להזיז את מילר ממקומה נתפס גם כניסיון לקבוע עובדות בשטח לפני שינוסח חוק רשות השידור החדש, על בסיס מסקנות ועדת לנדס. מילר היא עיתונאית רשות השידור ב-15 השנה האחרונות בקירוב, ומגישת "מבט" מאז 2008. היא מונתה לתפקיד אז, יחד עם ינון מגל (כיום עורך אתר וואלה!) על-ידי המנכ"ל מוטי שקלאר, שנוא נפשה של ההנהלה הנוכחית של הרשות.

פרט למילר, כמעט לא נותר ולו בכיר אחד בתפקידו מהקדנציה הקודמת. ההערכה הייתה כי ברשות השידור מבקשים למנות את גאולה אבן לתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 1, עם שובה מחופשת הלידה בסוף חודש מארס.

מרשות השידור ומטעמה של מילר לא נמסרו תגובות.