YouPhone: חבילת סלולר ללא הגבלה ב-48 שקל לחודש

חברת הסלולר הווירטואלית מדווחת כי הגיעה ל-100 אלף לקוחות, ויוצאת בקמפיין חדש בטלוויזיה ■ מנכ"ל החברה אריאל שרייבר: "הצרכן החדש יודע שלא מספיק להשוות מחירים ולראות שזה משתלם. אנו היחידים שנותנים שירות איכותי ומקצועי וטכנולוגיה מתקדמת"

YouPhone, חברת הסלולר הווירטואלית הגדולה בישראל, מדווחת היום (א') כי הגיעה ל--100 אלף לקוחות. במסגרת זאת יצאה החברה בקמפיין חדש בטלוויזיה. החברה יצאה גם במבצע חדש למסלול סלולר ללא הגבלה ב-48 שקל לחודש עם גלישה של עד 1 ג'יגה, במקביל למבצע 58 שקל לחודש ל-3 ג'יגה גלישה.

לדברי החברה, היא מרחיבה את מערך ההפצה שלה לנקודות מכירה ברחבי הארץ באמצעות שיתופי פעולה עם אופיס דיפו ורשת חנויות המחשבים KSP לצד דואר ישראל.

לדברי מנכ"ל החברה אריאל שרייבר: "YouPhone הינה חברת הסלולר הטובה בישראל על כל מרכיביה והמודל העסקי הייחודי שלה, ואנחנו מאמינים בזה. שילבנו במסגרת הקמפיין, בדיקת פוליגרף אמיתית, מתוך האמונה בשקיפות מלאה. אנחנו גאים בגיוס של כ-100,000 לקוחות, הצרכן החדש יודע שלא מספיק להשוות מחירים ולראות שזה משתלם, הוא מחפש את הערך המוסף. אנו היחידים שנותנים לצד המחיר הזול בישראל גם מעטפת כוללת של שירות איכותי ומקצועי וטכנולוגיה מתקדמת ללא פשרות".