חיים רומנו: "אני לא רוצה שתהיה אפילו תלונה אחת מלקוחות"

מנכ"ל פרטנר בעקבות הציון לשבח בדוח פניות הציבור של משרד התקשורת: "מנכ"ל יופון אומר שהם הכי מהירים? הוא שכח שהם רוכבים על הרשת שלנו"

"ראית את הקמפיין של מנכ"ל ‏Youphone‏ שנבדק במכונת אמת ושואלים אותו מיהי חברת הסלולר הכי מהירה, ואז נאמר שהוא נמצא דובר אמת? הוא רק שכח לציין שהוא רוכב על הרשת שלנו..." - כך אמר הבוקר (ה') חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר, בשיחה עם "גלובס", בעקבות פרסום דוח פניות הציבור של משרד התקשורת המסכם ומנתח את תלונות הציבור כלפי חברות התקשורת.

בדוח נמצא כי פרטנר הגיעה למקום הראשון עם המספר הקטן ביותר של תלונות. מבחינת פרטנר, זו חותמת כשרות למאמצי החברה בשנתיים האחרונות שבהן הקדישה מאמצים רבים לשיפור השירות. זאת, לאחר שבשנת 2011 יצאה מהדוח חבולה במיוחד.

הדוח הנוכחי קבע כי פרטנר זכתה במקום הראשון מבין החברות הסלולריות בקריטריון הבודק את היחס בין התלונות שנמצאו מוצדקות בבדיקת משרד התקשורת, לבין גודלה של החברה. למקום השני הגיעה סלקום שגם היא קבלה ציון טוב, ואילו פלאפון הסתפקה במקום בשלישי עם הציון תקין. בהוט מובייל ובגולן טלקום הציון הוא לקוי, ולדברי משרד התקשורת הן יידרשו לתיקון משמעותי בשיפור השירות שלהן.

רומנו: "צחקו עלינו כשיישמנו מדיניות שלא מפלה בין לקוחות, והיום הוכח מעבר לכל ספק שהשירות הוא גורם מבדל. רק בפרטנר אתה לא צריך לאיים בנטישה כדי לקבל את מחיר המבצע. וזה גם ב-012 מובייל. מדיניות השקיפות הזו הוכיחה את עצמה. למרות שהתחלנו מנקודת התחלה בעייתית מאוד ב-2011 שבה אורנג' הובילה את כמות התלונות, היום אנו רואים את התיקון הגדול שעשינו.

"מבחינתי, גם מספר התלונות הזה גדול מדי. אני לא רוצה שתהיה תלונה אחת ורוצה שכל הדברים ימצאו את הפתרון כאן. היום פלאפון מפעיל את רמי לוי ב-35 שקל ואני מניח שלוי לא הולך להפסיד כסף. אין דבר שהצהרנו עליו ולא טיפלנו בו - החל מתהליכי ההתייעלות בלי לפגוע בשירות ובסוף הדבקות במדיניות של לא להפלות לקוחות. אתה רואה את החברות החדשות והתוצאות שהן מקבלות, ומגיע למסקנה לבד שהתמורה למחיר אצלן לא כל כך ודאית".