קבוצת האופנה בריל משיקה מועדון לקוחות משותף, תחת השם "Super Friends", שיציע מגוון הטבות והנחות ל- 7 רשתות הקבוצה בתחום האופנה וההנעלה: גלי, סולוג, לי קופר, ניין ווסט, easy spirit, אן קליין וכל נעל סנטר.
קבוצת בריל מייצגת עשרות מותגי אופנה והנעלה, ביניהם: דיסני, קאטרפילר, האש פאפיס, ניין&קו, בנדולינו, הארלי דיווידסון, נאוטיקה, מאווי ועוד.
מועדון הלקוחות "Super Friends" פותח בסיוע חברת סינרג'י (Synergy) מבית נס טכנולוגיות. הקבוצה מתכננת לגייס מעל ל-300 אלף חברים בשנה הראשונה.
ההצטרפות למועדון הלקוחות תתאפשר בכל אחת מכ-250 חנויות הרשתות בעלות של 49.90 שקל לשנה הראשונה. כרטיס המועדון יכלול 7 גרסאות בהתאם לרשת בה הלקוח הצטרף.
בעת ההצטרפות למועדון הלקוח ייהנה ממגוון הטבות: במהלך החודש העוקב להצטרפות תינתן הטבה של 50 שקל מתנה למימוש חד-פעמי באחת מרשתות המועדון, כולל כפל מבצעים.
בנוסף, מיום ההצטרפות למועדון, ינתנו 6 הנחות בגובה של 50 שקל כל אחת בקנייה מעל 250 שקל למימוש חד-פעמי בכל אחת מרשתות המועדון (פרט לרשת בה בוצעה ההצטרפות). מימוש ההנחות אפשרי במשך 60 ימים וכולל כפל מבצעים.
מעבר לכך, הכרטיס כולל גם הטבות נוספות בימי הולדת ומאפשר צבירת נקודות.
יהודה אלבז, מנכ"ל קבוצת בריל, מסר: "מועדון הלקוחות מהווה בשורה צרכנית משמעותית המאגדת בתוכה הנחות משמעותיות במגוון רשתות אופנה והנעלה לכל המשפחה. השקת המועדון לוותה בהיערכות מקדימה של הסבת כל מערך הקופות בקבוצה למערכת מחשוב אחידה, אשר תוכל לתמוך בניהול מועדון לקוחות קבוצתי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.