תקים באילת חנות קונספט ראשונה תחת המותג Super Brands, על שטח של 900 מ"ר ובהשקעה של 2 מיליון שקל
מועדון Super Friends יציע הטבות למותגי האופנה וההנעלה של בריל, ובהם גלי, סולוג, לי קופר, ניין ווסט ועוד ■ מתכנן לגייס כ-300 אלף חברים בשנה הראשונה
מנכ"ל בריל, יהודה אלבז, מסביר למה לי קופר היא עדיין השקעה משתלמת, למה לא מרוויחים בבגדי ילדים, ואיך אחרי צניחה של 40% ברווח הוא עדיין אופטימי
מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחירי המותג בארה"ב: סביב ה-500 שקל לזוג
הכסף יוזרם לחברה כהלוואת בעלים ■ מנכ"ל בריל, יהודה אלבז: "המחזור היום הוא 20 מיליון שקל, ואני מעריך שנגיע למחזור של 60 מיליון שקל תוך 3-4 שנים"
לוי, שהובילה את קמפיין גלי ב-2006, תחליף את מורן אטיאס ששימשה כפרזנטורית החברה בעונות האחרונות