הרצח ליד המועדון ברעננה: נעצרו מספר חשודים

(עדכון) - הצעיר נמצא מחוץ למועדון ברחוב היצירה ברעננה כשהוא דקור מספר פעמים בפלג גופו העליון ■ צוות מד"א העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לביה"ח מאיר בכפר-סבא, שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו לאחר מאמצי החייאה

המשטרה ממשיכה הבוקר (ב') בחקירת הקטטה הקטלנית לפנות בוקר מחוץ למועדון ברעננה, במהלכה נדקר למוות יפתח גריידי, חייל בן 18 מגבעתיים. עד כה עצרה המשטרה מספר חשודים במעורבות באירוע - וייתכן כי אחד מהם הוא הדוקר.

מהפרטים עולה כי במהלך הלילה עיכבה המשטרה כ-20 נערים שנכחו במקום לתשאול. בתום התשאול נעצרו כמה מהם, אך בשלב זה עדיין לא ידועה זהותו של הדוקר, ולא ברורה מידת מעורבותם של העצורים. מהמשטרה נמסר כי חקירת התקרית נמשכת, וכי צפויים מעצרים נוספים בהמשך.

סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר התקבל דיווח למוקד מד"א מרחב ירקון על פצוע בקטטה. כאשר הגיע הצוות הרפואי למקום, הם גילו צעיר במצב אנוש עם דקירות בפלג גופו העליון. הם ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית-החולים מאיר בכפר-סבא.

כשהגיע הצעיר לבית-החולים, מצבו הוגדר אנוש, והרופאים המשיכו לבצע בו את פעולות ההחייאה. למרות מאמציהם, מותו של הצעיר, תושב גוש דן, נקבע מאוחר יותר בבית-החולים.

"ברחבה סמוך למועדון שכב צעיר כבן 18 כשהוא מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, עם סימני דקירה בפלג גופו העליון", סיפר פרמדיק מד"א הזר טיבי, שהיה מהראשונים שהגיעו לזירה. "אנשים שהיו סביבו החלו לבצע בו פעולות החייאה. אנחנו המשכנו בטיפול הרפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות ופינינו אותו לבית-החולים מאיר".

המשטרה פתחה בחקירה על מנת להבין את הנסיבות שהובילו לרצח. מבדיקה ראשונית עולה כי ככל הנראה הצעיר ודוקרו דחפו אחד את השני במועדון, ובתגובה לקח התוקף חפץ חד ודקר את הצעיר כשהשניים היו מחוץ למועדון.

במקביל לחקירה נפתחו סריקות נרחבות באזור במטרה לנסות לאתר את התוקף באירוע. לפי דיווח המשטרה, במקום היו עדים רבים למקרה, מהם השוטרים מנסים לדלות תיאור של הדוקר.