טל פרידמן פורש מ"ארץ נהדרת": "אני יוצא לדרך עצמאית"

פרידמן, שהיה חלק מצוות "ארץ נהדרת" מזה 11 עונות, ביקש לעזוב את התוכנית צורך פיתוח פרויקטים טלוויזיוניים משלו

הקומיקאי טל פרידמן עוזב את "ארץ נהדרת". פרידמן, שהיה חלק מצוות התוכנית מיום הקמתה לפני 11 עונות, ביקש לעזוב את התוכנית צורך פיתוח פרוייקטים טלוויזיוניים משלו.

"אני מצדיע למולי (שגב - העורך הראשי של התוכנית - ל"א) ולכותבים המופלאים על שנים של יצירתיות, שיאים מקצועיים ושל הרבה צחוקים בחדר הכותבים", מסר פרידמן. "אני מצדיע לנבחרת הקומיקאים המובילה בארץ, מצדיע לצוות ההפקה הטוב והמיומן ביותר שיש. היינו משפחה במשך 11 שנה, ונישאר חברים לתמיד. אני יוצא עכשיו לדרך עצמאית שבמרכזה מופע הסטנד-אפ שלי שרץ בכל הארץ, וכמובן מפתח פרויקטים טלוויזיוניים חדשים. תודה לכולם מעומק הלב".

פרידמן נודע בסגנון ההומור המיוחד שלו וגילם דמויות שנכנסו לפנתאון הקומדיה הישראלי, ובראשן "לובה", "חלי" המבוססת על דמותה של שלי יחימוביץ', "אומלטה", "חיזקי" ו"רחל המתנחלת" השנויה במחלוקת.

במוצ"ש הקרוב תשודר תוכנית סיום העונה ה-11 של "ארץ נהדרת", וחלקה יוקדש לפרידה מפרידמן.

מולי שגב, העורך הראשי של תוכנית הסאטירה של זכיינית ערוץ 2 קשת, מסר כי "טל הוא ללא ספק אחד הסמלים של 'ארץ נהדרת'. הוא האחראי העיקרי לפריצה שלה בעונות הראשונות ועמוד-תווך עד היום. הכישרון, הטירוף והכריזמה שלו הם חד-פעמיים וחסרי תחליף.

"חוץ מזה, הוא גם חבר יקר שלי, וקשה לי לדמיין את המשמעות של לעבוד בלעדיו. ביום הזה לא נותר אלא לחבק, לאחל הצלחה ולומר תודה ענקית על אינספור דמויות ורגעים קורעים מצחוק שאנחנו, כמו רבים מצופי הטלוויזיה בישראל, לעולם לא נשכח.

"טל ממשיך הלאה. גם 'ארץ נהדרת'. פרישה של כוכבים ותיקים ואהובים היא תמיד הזדמנות לכישרונות חדשים לקבל במה וביטוי. וכמו במקרים הקודמים, טל יהיה לנצח חלק מהמשפחה, ואני בטוח שעוד ניפגש בהופעות אורח בעונות הבאות שלנו".