הגאדג'ט הישראלי שיזהה מתי וכמה התינוק שלכם אכל

פיתוח חדש של חברת Sleevely הישראלית הוא שרוול חכם המתלבש על בקבוק התינוק ובאמצעות סנסורים דיגיטליים מבצע ניטור ובקרה אחר הרגלי האכילה והתזונה של התינוק

גאדג'טים למבוגרים לא קשה למצוא באתר גיוס ההמונים קיקסטארטר, אולם מוצרים טכנולוגיים לתינוקות קצת יותר קשה לגלות. פיתוח חדש של חברת Sleevely הישראלית בא לתת פתרון להורים שרוצים לדעת מתי התינוק שלהם אכל.

Sleevely הוא שרוול חכם המתלבש על בקבוק התינוק ובאמצעות סנסורים דיגיטליים מבצע ניטור ובקרה אחר הרגלי האכילה והתזונה של התינוק. בעוד השוק רווי ביומני אכילה ידניים, לטענת החברה, Sleevely הינו מוצר ראשון מסוגו המנטר ומעדכן אודות הרגלי האכילה באופן אוטומטי ומאפשר לדעת אם היה הילד נמצא בדפוס אכילה בריא.

השרוול מבוסס על על טכנולוגיה הממתינה להרשם כפטנט, מודדת את טמפרטורת ונפח הפורמולה או חלב האם שבבקבוק, מזהה כמה אכל, ומתריעה לבעל האפליקציה על שורה של פיצ'רים: מתי התינוק אכל, כמה הוא אכל ומתי הגיע הזמן לזרוק את המזון בבקבוק.

באמצעות תקשורת אלחוט מסוג בלוטות', האפליקציה מתקשרת עם הבקבוק. האפליקציה גם משווה את צריכת המזון של הילד לעומת משתמשים אחרים בהתאם לגיל שלו. המוצר מתאים כרגע רק למכשירי אייפון ולבקבוקים של החברות Avent ו-MAM.

קמפיין הגיוס של החברה החל היום (ה'), כאשר היא הציבה בפניה מטרת יעד של 85,000 דולר בתוך 45 יום. עלות המוצר ל-300 המשתתפים הראשונים עומדת על 100 שקל (29 דולר), כאשר אחר-כך המחיר עולה ל-135 שקל (39 דולר).