באומן, ראובני, גליקמן ו-y&r עלו שלב במכרז קופ"ח לאומית

היקף תקציב הפרסום של קופ"ח לאומית עומד על כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים

‎‎משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן, גליקמן-נטלר-סמסונוב ו-‏‎ y&r‎ישראל עלו לשלב השני במכרז על תקציב הפרסום של קופת-חולים לאומית - כך נודע ל"גלובס".

‏כפי שנחשף ב"גלובס", לפני שבועות ספורים יצא תקציב הפרסום של קופת-חולים לאומית למכרז, זאת בסמוך למכרז אחר שמתנהל בתחום בו-זמנית, של שירותי בריאות כללית.

בניגוד לשירותי בריאות כללית, שכיוונה מראש לעשרת המשרדים הגדולים בלבד, הרי שבלאומית נראה היה כי תנאי הסף פונים כמעט לכל 20 המשרדים הגדולים מבחינת היקפי הפרסום הנדרשים, זאת למרות שבניקוד שמקבל כל משרד ניתן יתרון לגודלו של המשרד‏‎.‎‏

‏הליך המכרז כולל 3 שלבים: הראשון - התייחסות לעמידה בתנאי סף, הכרת המשרד וכדומה. השלב השני - בו נבחרו המשרדים שיציגו מצגת קריאייטיב ואסטרטגיה. מתוכם ייבחרו בשלב שלישי אלה שיתמודדו על ההצעה המסחרית‏‎.‎‏

‏היקף תקציב הפרסום של קופת-חולים לאומית עומד על כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים, ומשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב מטפל בתקציב של לאומית מזה שנים ארוכות.

‏מלבד באומן, גליקמן, ראובני ו-‏‎ y&r‎ישראל,‏‎ ‎התמודדו על התקציב גם המשרדים ליאו ברנט, דרורי-שלומי ושטרית מדיה גרופ.‏‎

משרדי הפרסום ‎שיכלו לכאורה להתמודד ובחרו שלא לעשות זאת הם אדלר-חומסקי, גיתםBBDO ‎‏, ברוקנר-נטע-יער, פובליסיס ישראל, ‎ ,LEADשמעוני-פינקלשטיין-ברקי ופרסום אברהם.