תקציב הפרסום של גולף צפוי לצאת בקרוב למכרז

לאחרונה עברה הרשת שינויים פרסונליים בהנהלה, שהובילו ככל הנראה להחלטה על השינוי במערך הפרסום

השינויים הפרסונליים בהנהלת גולף צפויים להשפיע גם על מערך הפרסום של החברה: ל"גלובס" נודע כי תקציב הפרסום של גולף צפוי לצאת בקרוב למכרז.

קבוצת גולף פועלת בשתי זרועות עיקריות: גולף אנד קו - הפועלת בתחום אביזרי הבית ומשווקת מוצרים כגון כלי בית, מצעים, מגבות וכדומה; ואופנת גולף - המשווקת מותגי אופנה כמו גולף, מקס מורטי, אינטימה ועוד.

נראה כי בשלב זה ההחלטה לקיים מכרז על תקציב זרוע האופנה היא סופית, אך לא ברור עדיין אם ל"חבילה" יצורף גם תקציב מוצרי הבית.

תקציב הפרסום של גולף נוהל בחודשים האחרונים בשני משרדי פרסום: בורודה-קפלן, שהחזיק בתקציב רשת האופנה; ופוקס-גורן-גלעדי, שזכה רק לפני תקופה קצרה בתקציב רשת גולף אנד קו.

הקבוצה כולה שומרת על אש קטנה בכל הקשור לפרסום, ובשנים האחרונות הופנה עיקר התקציב לכיוון גולף אנד קו - בעיקר בשל התחרות החדשה מולה ניצבה הרשת בדמותה של רשת פוקס הום.

10 שנים בגליקמן

בתקציב קבוצת גולף טיפל במשך כמעט עשור משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. התקציב התנהל במשרד כ-5 שנים על מי מנוחות, כשבחלק אחר של תקציבי הקבוצה - מה שהיה אז תקציב כיתן - טיפל ראובני-פרידן.

ב-2010 הצטרף למערך הפרסום של החברה משרד בורודה-קפלן מקבוצת אדלר-חומסקי, שקיבל לידיו את תקציב הפרסום אופנת גולף. לפני מספר חודשים החליף פוקס-גורן-גלעדי את גליקמן.

שבועות ספורים לאחר מכן החלו שינויים בצמרת החברה, כשאהרון מידן מונה ליו"ר, אילנה קאופמן פרשה מתפקיד המנכ"ל, ואת מקומה תפס אלי מיזרוח.

תגובת גולף לא נמסרה עד לפרסום הידיעה.