ההימור של ערוץ 10 הצליח

כנראה שהיה שווה לערוץ 10 לרכוש את זכויות השידור של היורוליג

גמר היורוליג בכדורסל, יום א' 21:00, ערוצים 10 וספורט 5 HD

רכישת זכויות שידור לאירועי ספורט מזכירה קצת את ההימורים עליהם: אפשר לשבת עם ממוצעים ואחוזים של כל השנים האחרונות, ועדיין, ממש כמו בספורט עצמו, המוצר שרכשת שווה בדיוק כמו המשחק האחרון שלו.

אחרי תקופה לא פשוטה שבה רכש ערוץ 10 את הזכויות של היורוליג, אבל לא נהנה מרייטינג שהצדיק את ההשקעה, באה לו העונה עדנה: המשחק הדרמטי מול צ.ס.ק.א אולי נפגע מעט מהיעדרותם של שומרי השבת (אחד מהם סיפר לי ש"עקב" אחרי המשחק בכל זאת על-פי צהלות הגיל מבתי שכניו החילוניים), אבל יצר "בילד-אפ" מטורף למשחק הגמר הערב (א').

שידור המשחק במקביל בערוץ 10 ובפלטפורמת ה-HD במקביל יוצר מצב משעשע למדי: את המשדר מחצי הגמר, ביום שישי בערב, ראינו בביתי בערוץ ה-HD (שקשה לי להאמין למספרים על חדירתו המוגבלת - שכן מי שהתרגל לאיכות השידור הזאת, מתקשה לשוב ולצפות באירועי ספורט בשידור "רגיל"), אבל בגלל שידור מושהה בכמה שניות של ערוץ ה-HD, מלאו המרפסות מסביב בצרחות ניצחון נרגשות בעוד בטלוויזיה "שלנו" המשחק טרם הוכרע.

מעבר להבדל המינורי הזה בזמני השידור, יש הבדל גם באופיו: יורם ארבל (ערוץ 10) פטריוטי יותר מניב רסקין בערוץ הספורט, ולצידו פיני גרשון עממי יותר מגור שלף בעמדת הפרשן - תבחרו לבד איזה אופי של שידור מתאים לכם יותר.