ב. יאיר: "החברה ממשיכה עבודתה כרגיל; אין ממש בחשדות"

חברת הנדל"ן בהבהרה: "חברת ב. יאיר, שהינה, כידוע, אחת מחברות הנדל"ן הציבוריות המובילות במשק, תמשיך ותשרת נאמנה את הרוכשים ובעלי האג"ח שלה" ■ המסחר במניות ובאגרות החוב של החברה הופסק בבורסה

חברת הנדל"ן ב. יאיר הוציאה היום (ד') הבהרה, לפיה "החברה ממשיכה עבודתה כרגיל מול אלפי לקוחותיה בפרויקטים למגורים ומסחר. חברת ב. יאיר, שהינה, כידוע, אחת מחברות הנדל"ן הציבוריות המובילות במשק, תמשיך ותשרת נאמנה את הרוכשים ובעלי האג"ח שלה. בעתיד הקרוב יתברר שהחשדות שהועלו כנגד החברה כפי שהופיעו בכלי התקשורת השונים - אין בהם ממש".

נציין כי המסחר במניות ואגרות החוב של ב. יאיר הופסק היום על-ידי הבורסה עקב "אי-בהירות בענייני החברה".

טרם הפסקת המסחר, ירדה מניית החברה ב-5.7% במחזור של 18 אלף שקל, לאחר שאתמול (ג') קרסה המניה ביותר מ-20% במחזור של מעל מיליון שקל. נציין כי מחזור המסחר הממוצע במניה עומד על 7,000 שקל בלבד בחודש האחרון.

ב. יאיר היא חברת בנייה שהוקמה ב-1988 ופעילה בעיקר בירושלים. מדובר בחברה משפחתית, כאשר היו"ר הוא יאיר ביטון, והמנכ"ל הוא אחיו יוסף ביטון. השניים מחזיקים יחדיו ב-85% ממניות החברה. בשנת 2013 הסתכמה עלות שכרם של 4 בני משפחת ביטון ב-8.92 מיליון שקל. יורם ביטון ואילן ביטון, אחיהם של יאיר ויוסף, מכהנים גם כם בתפקידים בכירים בחברה.