הטיפ היומי: מניה ישראלית שיכולה לזנק ב-30%

בבית ההשקעות מקסים ממליצים על RRSAT ומציינים שווי אטרקטיבי לאור נתוני הצמיחה

חברת RRsat נסחרת בנאסד"ק ושווי השוק שלה הוא כ-160 מיליון דולר. החברה היא ספקית שירותי מיקור חוץ (אאוטסורסינג) ליצרני תוכן טלוויזיוני, רדיו או אינטרנט, ובאחרונה היא פרסמה את הדוחות הכספיים שלה לסיכום הרבעון הראשון של השנה. נתוני ההכנסות וצבר ההזמנות (בקלוג) היו גבוהים מהציפיות שלנו.

הכנסות החברה צמחו ב-12.3% ביחס לרבעון המקביל, לרמה של 32.9 מיליון דולר - גבוה ב-8% מהתחזית שלנו. ה-EBITDA (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) צמח ב-8.4%, ל-5 מיליון דולר, בעוד אנו ציפינו ל-5.4 מיליון דולר; הסיבה לכך היא שהוצאות השיווק צמחו ולתנודות שערי חליפין הייתה השפעה שלילית.

צבר ההזמנות ל-12 החודשים הקרובים גדל ב-10.5% ל-94 מיליון דולר - נתון חזק במיוחד לאור הצמיחה בהכנסות הרבעוניות. סך הבקלוג מגיע ל-215 מיליון דולר, לעומת 203 מיליון דולר ברבעון המקביל.

זכייה בחוזים עם לקוחות גדולים (Tier 1) תומכת בתוצאות הטובות ברבעון. במקביל, החברה זכתה בלקוח חדש והגדילה נתח שוק בתחום יצרני תוכן בספורט.

רכישות שבוצעו באחרונה הגדילו את מספר עובדי RRsat וכן את הוצאות ההנהלה והשיווק. עם זאת, הזכיות בחוזים החדשים והצמיחה בבקלוג רומזות על כך שמאמצי השיווק משפיעים לטובה.

החברה הותירה ללא שינוי את התחזיות שלה לשנת 2014, וגם אנו משאירים את התחזיות שלנו ללא שינוי למרות שהחברה עקפה את התחזיות שלנו ברבעון הראשון. אנו מצפים להכנסות שנתיות של 132 מיליון דולר - צמיחה של 8.8% מ-2013; ול-EBITDA של 22 מיליון דולר - צמיחה של 15.7% מ-2013.

ל-RRsat יש שווי אטרקטיבי לאור צמיחתה, ואנו מותירים את המלצתנו על "קנייה", ואת מחיר היעד למניה על 12 דולר - פרמיה של כ-30% על מחיר השוק.

* נכתב ע"י מחלקת המחקר, Maxim Group

* הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם