בעלי ארומה ישראל מאבד את העשתונות: "שוכרים בנתב"ג מפסידים כסף, וזה מעניין ת'תחת שלכם!"

יריב שפע נשאל ברדיו ת"א על המחירים המופקעים בנתב"ג - וצעק: "אני משלם שם בחודש מעל 400 אלף שקל שכירות. אנחנו לא עושים מאות מיליונים"

יריב שפע, מבעלי ארומה ישראל, התפרץ היום (א') בשידור חי בתוכנית הבוקר עם שרון גל ברדיו תל-אביב, כשנדרש להשיב מדוע מחירי המוצרים בסניף ארומה בנתב"ג גבוהים משמעותית בהשוואה לשאר הסניפים בארץ. שפע אמר כי הסיבה למחירי הגבוהים יחסית היא דמי השכירות בנתב"ג, עליהם אחראית רשות שדות התעופה.

"זו כתבה עשירית שעושים על זה!", צעק שפע והטיח בגל: "אתה בוחר לעשות כתבה על זה ולא על רשות שדות התעופה כי זה יותר קל לך. פעם אחר פעם אחר פעם - וכולכם יודעים מה התשובה. אתה מחפש כותרת קלה ופשוטה על חשבון השוכרים שם. היחידים שמרוויחים שם כסף זה אנחנו, וכל השאר מפסידים ערימות של כסף, אבל זה מעניין ת'תחת שלכם. הדברים היחיד שאתם יודעים זה להשפיל, להכפיש".

"אתם יודעים שאנחנו קהל שבוי, אז למה לא להשחיל אותנו בדרך לחו"ל", אמר גל, ונענה בהמשך צעקות מצד שפע: "אתה יודע טוב מאוד מה התשובה. התשובה היא שהשכירויות שלהם מטורפות. אתה בוחר לעשות על זה כתבה, כי כתבה על רשות שדות התעופה זה קשה לך ומסובך לך. אתה מחפש כותרת על חשבון השוכרים שם... יש לכם שמץ של מושג איזו שכירות אנחנו משלמים שם? יש לכם שמץ של מושג?

"אני נולדתי במשפחה שאף אחד מאיתנו לא עשה עסקים, אני הראשון שעשה עסקים. התחלתי בגיל 25. אני בן 45 היום. לא גנבתי שקל מאף אחד. עבדתי קשה בשביל כל אגורה שאני מרוויח ושהשותפים והזכיינים של ארומה מרוויחים. אנחנו לא מרוויחים מאות מיליונים...

"אין לי קהל שבוי, יש לי שם מתחרים, ואני יותר זול מכולם. הקהל לא שבוי שלי אלא של רשות שדות התעופה. זה גוף ממשלתי. אני משלם שם בחודש מעל 400 אלף שקל שכירות. יש שם עסקי מזון שמשלמים 800 אלף שקל בחודש.

"אני לא יודע אם הכסף הזה קונה תרופות או שהכסף הזה הולך לאנשים שיושבים במשרד ולא עושים שום דבר, אבל מה שמכעיס אותי, אתה מכעיס אותי! כי אתה יודע את התשובה מצוין, אבל בשביל לתפוס כותרת קלה, רייטינג עם המאזינים שלך, אתם מכפישים ומשפילים".