סטינג: הילדים שלי לא יראו דולר מירושה של כ-306 מ' ד'

סטינג, שהתחיל לשיר במועדונים נידחים עבור שכר זעום של 10 ליש"ט להופעה, אמר כי "אני לא בטוח שאם הייתי מתחיל ומצליח היום, כמו זמרים שהקריירה שלהם נוסקת בתוך שנתיים-שלוש והם מרוויחים מיליוני דולרים מהר, הייתי שורד לאורך זמן"

סטינג / צילום: רויטרס
סטינג / צילום: רויטרס

הילדים של כוכב הרוק סטינג, 6 במספר, יצטרכו לעבוד ולהרוויח את כספם בעצמם. סטינג, שצבר הון בהיקף של כ-180 מיליון ליש"ט (כ-306 מיליון דולר), מצטרף למועדון העשירים מאוד שמעריכים שהעברת עושר גדול מאוד לילדיהם עלול לגרום יותר נזק מתועלת, ולכן עליהם להתאמץ ולעבוד בכדי להרוויח את כספם.

ששת ילדיו של סטינג (בגילאים 18-37) כבר יודעים, ככל הנראה, שאביהם העשיר לא מתכוון "לצ'פר" אותם. בראיון לאתר ה"סאנדיי" אמר הזמר כי "הילדים שלי כבר יודעים למה לצפות ממני. הם לא מבקשים יותר מדי, ואני מעריך את זה".

"אמרתי להם שלא יישאר בסוף יותר מדי. אנחנו מבזבזים הרבה, וכל מה שנכנס אנחנו למעשה מוציאים".

סטינג, שהתחיל לשיר במועדונים נידחים עבור שכר זעום של 10 ליש"ט להופעה, אמר כי "אני לא בטוח שאם הייתי מתחיל ומצליח היום, כמו זמרים שהקריירה שלהם נוסקת בתוך שנתיים-שלוש והם מרוויחים מיליוני דולרים מהר, הייתי שורד לאורך זמן".

עוד הוא אמר סטינג בראיון שאת ההשראה והדחיפה העיקרית הוא קיבל לאחר שראה את המלכה האם בביקור קרוב למקום מגוריו כשהיה צעיר. "ראיתי אותה והחלטתי שגם אני אהיה מפורסם, מצליח ועשיר".