AIG ישראל והמשביר לצרכן ישווקו ביטוח לחברי מועדון 365

חתמו על הסכם לשיתוף-פעולה אסטרטגי ל-5 שנים ■ אורי שוקר, מנכ"ל מועדון 365: "נקים מעין גוף פיננסי חוץ-בנקאי שנותן מגוון פתרונות בעלי אופי קמעונאי"

שי פלדמן ורמי שביט  / צילום: תמר מצפי
שי פלדמן ורמי שביט / צילום: תמר מצפי

המשביר לצרכן, שבשליטת רמי שביט, חוברת ל-AIG ישראל, בניהול שי פלדמן, למיזם ביטוחי ייחודי לחברי מועדון 365. הצדדים חתמו על הסכם לשיתוף-פעולה אסטרטגי בנוגע להקמת מיזם לשיווק ביטוחים לחברי המועדון, תוך מתן הצעות ייחודיות וכן באמצעות הטבות, דוגמת Cash Back בגובה 1%.

החוזה נחתם לתקופה של 5 שנים, ולשני הצדדים יש אופציה ל-5 שנים נוספות. בשבוע הבא תחל השקה רכה של שיתוף-הפעולה, שיתבצע באמצעות סוכנות ביטוח בבעלות מלאה של מועדון הצרכנות, שתפעל באופן בלעדי עם AIG ישראל ("סוכנות 365"). בדוחותיה לרבעון הראשון השנה דיווחה המשביר על ההסכם הראשוני בין החברות.

הצדדים אישרו את הידיעה, ופלדמן ציין כי "שיתוף-הפעולה האסטרטגי עם מועדון 365 הוא חלק מהתוכנית האסטרטגית העסקית שלנו ב-AIG, שמטרתה להנגיש לכלל הציבור את מוצרי הביטוח שלנו".

אורי שוקר, מנכ"ל מועדון 365 פיננסים, הוסיף כי "המטרה שלנו היא להקים מעין גוף פיננסי חוץ-בנקאי, שנותן מגוון פתרונות פיננסיים בעלי אופי קמעונאי, באמצעות הסכמים אסטרטגיים ארוכי-טווח עם ספקים חיצוניים, בדומה לטסקו בנק".

במועדון 365 חברים כ-640 אלף בתי-אב, וישנם כמיליון מחזיקי כרטיסי חבר בתוקף. המועדון בניהול אורי שוקר קשור כיום במיזם פיננסי אחר, עם חברת כרטיסי האשראי כאל. במסגרתו ישנם כיום כ-110 אלף מחזיקי כרטיסי אשראי CAL 365, שיזכו להטבת ה-Cash Back לרכישה חוזרת אם ירכשו ביטוח באמצעות המיזם החדש.

מבחינת AIG ישראל, מדובר במהלך שנגזר מהאסטרטגיה שמוביל פלדמן להרחבת ערוצי ההפצה. בין היתר מדובר בשיתופי-פעולה עם גופים חיצוניים דוגמת המשביר 365, לה תמכור החברה ביטוחי בריאות, ביטוחי רכב, דירה, תאונות אישיות ומשכנתא.

כמו כן, חברת הביטוח השיקה שיתוף-פעולה עם חברת הסלולר פרטנר בשירות "סמארט דרייב" - במסגרתו רוכשים המשתמשים התקן מיוחד לרכב המסייע בקבלת מידע על התנהגות הנהג והרכב.