ג'ימי קימל, מגיש אחת מתוכניות הלילה הפופולריות בארה"ב, ישבץ במהלך התוכניות תוכן שקשור לסייל של רשת האופנה Old Navy.
הקומיקאי, יחד עם צוות התוכנית שלו, שיבץ תוכן לגבי סייל הכפכפים הידוע של הרשת, אך לא נמסר באיזה אופן או היקף הנושא ישולב בתוכנית.
הצדדים גם סירבו למסור פרטים על ההיקף הכספי של העסקה.
החוזה כולל לא רק תוכן בתוכנית, אלא גם בערוצי המדיה החברתית כולל עמוד היו-טיוב של קימל.
לא מדובר בפעם הראשונה שרשת האופנה מגייסת קומיקאים למהלכים שיווקיים שלה. בעבר היא ייצרה תוכן משותף עם הקומיקאית אמי פולר.
מלבד התוכן בתוכנית, תציב Old Navy ברחבי ניו-יורק ולוס אנג'לס מכונות אוטומטיות עם כפכפים שיינתנו בחינם למי שיקיש קוד מסוים.
הכוונה של הרשת היא לחלק במהלך זה כ-9,000 זוגות. המהלך הזה יקבל ביטוי גם במדיה החברתית, ובעיקר בטוויטר.
עם זאת, עיקר תקציב הפרסום של החברה נמצא עדיין בטלוויזיה, וזאת למרות שמדי שנה הנתח הזה יורד בהדרגה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.