YouPhone מסתערת על השוק עם חבילה ב-29 שקל בחודש

מציעה שני מבצעי קיץ חדשים: מסלול ב-29 שקל בחודש, הכולל נפח גלישה של 1 ג'יגה ביט, שיחות והודעות ללא הגבלה עד סוף השנה; ומסלול ללא הגבלה נוסף ב-39 שקל בחודש, הכולל גם גלישה בנפח של 3 ג'יגה ביט עד סוף השנה

חברת YouPhone יוצאת היום (ג') במבצע שקרוב לוודאי יאושש את מצבה בטבלת הניודים, לאחר שבחודשים האחרונים מצבה לא היה מעודד.

מהיום תציע YouPhone שני מבצעי קיץ חדשים במסלול "ללא הגבלה": מסלול במחיר של 29 שקל בחודש, הכולל נפח גלישה של 1 ג'יגה ביט, שיחות והודעות ללא הגבלה עד סוף השנה; ומסלול ללא הגבלה נוסף במחיר 39 שקל בחודש, הכולל גם גלישה בנפח של 3 ג'יגה ביט עד סוף השנה. החל מ-1.1.2015 יעמוד המחיר על 88/95 שקל ומטה בהתאמה.

במקביל משיקה החברה לקראת הקיץ מסלול גלישה חדש לנוסעים לחו"ל בעלות נמוכה במיוחד של 129 שקל לחצי ג'יגה ביט גלישה למגוון יעדים מובילים בחו"ל. יתרון נוסף הוא שהמסלול פתוח לשימוש בכל תקופת הנסיעה (עד 30 יום מיום ההצטרפות). חבילת הגלישה החדשה מעניקה פתרון ללקוח המעוניין להתעדכן מחו"ל ולהשתמש בפייסבוק, ב-whatsapp, ב-waze וכו'.

לדברי אריאל שרייבר, מנכ"ל YouPhone, "המהלך החדש ממשיך את התפיסה שלנו לספק את המענה הטוב ביותר לכלל הלקוחות. בדומה למובילות שלנו בסלולר ללא הגבלה, אנו יוצאים במענה מנצח לנוסעים לחו"ל, בהצעה אטרקטיבית וזולה המתאימה לדפוסי השימוש שלהם, שתאפשר להם ליהנות גם ממסלול ללא הגבלה וגם מחוויית גלישה מהירה וזולה".