אלימות בוועידת השלום: בנט הוכה באגרוף בוועידת "הארץ"

יו"ר הבית היהודי, שנאם במלון דיוויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב, ירד בתום דבריו מהבמה והותקף על ידי אחד הצופים ■ בנט: "אני משמיע את קולם של מיליוני ישראלים. שום דבר לא ישתיק אותי - גם לא אלימות"

נפתלי בנט / צילום: שלומי יוסף
נפתלי בנט / צילום: שלומי יוסף

אלימות - דווקא בוועידת השלום של עיתון "הארץ". השר נפתלי בנט ספג היום (ב') אגרוף בגבו בתום נאומו בוועידה.

במהלך דבריו, שהופרעו כל העת ולוו בצרחות "רוצח" ו-"פשיסט" ולאחר שמו"ל העיתון עמוס שוקן ניסה להרגיע את הרוחות ואמר כי "יש פה אנשים שהסכימו לדבר עם ערפאת ולא מוכנים לשמוע את בנט" - הצליחו להגיע אל יו"ר הבית היהודי כמה עשרות אנשים.

חלקם הורחק מהשר אך אחד מהם הצליח להגיע עד אליו ולהכותו. בטרם פינו אותו המאבטחים מהמקום, הסתובב בנט ואמר: "מי נתן לי מכה?". בתגובה על האירוע, אמר השר: "אני משמיע את קולם של מיליוני ישראלים. שום דבר לא ישתיק אותי, גם לא אלימות".

מ"הארץ" נמסר בתגובה: "למרבה הצער השר נפתלי בנט שהוזמן לדבר בוועידת ישראל לשלום ניצל לרעה התנהגות לא הולמת של אחד מבאי הכנס שדחף אותו קלות וטען כי הותקף באגרוף וזאת על מנת לייצר כותרות תוך הטעיית התקשורת. מספר עדים שנכחו במקום כולל עיתונאים שונים העידו כי לא היתה תקיפה באגרוף, מה גם שהיה מוקף מאבטחים באותו רגע שכלל לא התערבו או עיכבו אף אחד מהנוכחים. עיתון הארץ הזמין את בנט ואנשי ימין נוספים לוועידת השלום כפי שהוא גם מזמין אותם להתארח בעמודי המאמרים, על מנת לייצר שיח פתוח, דמוקרטי ופלורליסטי. צר לנו כי השר בנט בחר לנצל הזמנה זו על מנת להכפיש את באי הוועידה ואת עיתון "הארץ".