רדיו ללא הפסקה: "מה קשור" במקום ורדה רזיאל-ז'קונט

רזיאל-ז'קונט: התעייפתי מהשידור היומי וביקשתי לעבור לשדר פעם בשבוע בלבד ■ תוכניתה תעבור לימי חמישי בשעה 21:00

תחנת רדיו ללא הפסקה 103FM תשבץ את שלישיית מה קשור ברצועה היומית שהייתה שייכת ב-4 השנים האחרונות ליועצת הרדיופונית ורדה רזיאל-ז'קונט.

לדברי רזיאל-ז'קונט ל"גלובס", היא התעייפה מהשידור היומי וביקשה לעבור לשדר פעם בשבוע בלבד. תוכניתה תעבור לימי חמישי בשעה 21:00 בערב.

שלישיית "מה קשור" תשדר מדי יום בשעת השיא בין השעות 17:00-16:00 אחר-הצהריים. השלישייה מגיעה לרדיו עם אבי בן-יוסף (אבוש), אחד מכותביה הקבועים, והתוכנית תכלול מערכונים עם שפע דמויות קומיות ואירוח אמנים נוספים.

תוכניתה של רזיאל-ז'קונט הייתה לאורך השנים שנויה במחלוקת וספגה אינספור תלונות מהמאזינים ומהרשות השנייה. לפני 4 שנים חזרה רזיאל-ז'קונט לרדיו ללא הפסקה, לאחר שנתיים בתחנת הרדיו 99FM.

מרדיו ללא הפסקה נמסר כי "אסי, שלום וציון הם מקצוענים, מוכשרים, מוזיקליים ומצחיקים בטירוף. כמו תמיד ברדיו ללא הפסקה אנו מכוונים לכלל הציבור, ושלישיית 'מה קשור' היא קונצנזוס שפונה לכל האוכלוסייה, צעירים כמבוגרים, ובשל כך בחרנו בהם. אנו שמחים שגם ציון, שלום ואסי בחרו בנו".

המנהל של שלישיית "מה קשור", גיל אוליאמפרל, מסר: "אנחנו מאוד שמחים על החיבור לרדיו ללא הפסקה, שהתחיל בספיישל לחג הפסח והופך לקבוע החל מהחודש. אנחנו תמיד מחפשים ליצור, לחדש ולהתחדש בפרויקטים חדשים ומאתגרים. אני מאחל לכולם הצלחה גדולה".

רזיאל-ז'קונט מסרה בתגובה: "אני עוברת לשדר בימי חמישי בערב, פעם בשבוע בין 21:00-23:00, לגמרי ברצון וביוזמה משותפת. התוכנית ואני התעייפנו לעשות את זה באופן יומי, ונעבור לשדר פעם בשבוע".