חברת כרטיסי האשראי כאל נמצאת על סף סיכום עם ההתאחדות לכדורגל על הסכם שותפות אסטרטגי לקמפיין מוקדמות יורו 2016, בגובה של 600 אלף שקל.
כאל תהיה הספונסרית הגדולה השנייה של נבחרת ישראל בכדורגל אחרי בית ההשקעות אלטשולר-שחם, וההסכם איתה הושג באמצעות החברה לגיוס חסויות "מדיה ספורט", שבראשה עומד דורון ספיר.
במסגרת ההסכם תקבל כאל חשיפה על ציוד השחקנים ותעשה שימוש בכרטיסים למשחקי הנבחרת, ככל הנראה במסגרת מבצעי ה-1+1 שלה במהלך הקמפיין הדו-שנתי.
למעשה, חלק מהכרטיסים למשחקי הנבחרת - כרגע שלושה באצטדיון סמי עופר (מול בוסניה, וויילס ואנדורה) ושניים באצטדיון טדי (בלגיה וקפריסין) - ישווקו דרך כאל. ההערכה היא כי החברה תוציא עוד 200-300 אלף שקל לקמפיין פרסומי בנושא.
בתוך כך, למרות ההתנתקות מאצטדיון רמת-גן והמבצע בעזה, עוסקים בהתאחדות בימים אלה בשיווק מנויים למשחקי הבית בקמפיין הקרוב, ומתגאים בכך שבמוקדמות המונדיאל עמד הממוצע במשחקי הבית על 26,200 צופים למשחק, וכי הרייטינג הטלוויזיוני של משחקי הנבחרת עלה ב-0.7%, ל-13.76% בממוצע.
יורו 2016 בצרפת יהיה הראשון בהיסטוריה שבו משתתפות 24 נבחרות (מתוך 54 מדינות החברות באופ"א בסך-הכול). שתי המסיימות ראשונות בכל אחד מתשעת בתי המוקדמות יעפילו אוטומטית לטורניר. הקבוצה שתסיים במקום השלישי, ותחזיק במאזן הטוב ביותר בכלל הבתים - תצטרף אליהן. יתר 8 הנבחרות מהמקום השלישי יתמודדו ביניהן בפלייאוף, בשיטת בית-חוץ, על הכרטיסים הנותרים לטורניר. צרפת תעפיל אוטומטית בתור מארחת המשחקים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.