בלומברג טס לישראל; "השעיית הטיסות מעניקה ניצחון לחמאס"

המיליארדר האמריקאי וראש עיריית ניו-יורק לשעבר טס לישראל אתמול באל על במטרה להביע סולידריות עם ישראל ■ קרא לבטל באופן מיידי את ההחלטת הרשויות בארה"ב להשעות את הטיסות לישראל ■ "נתב"ג הוא נמל התעופה הבטוח בעולם"

מייקל בלומברג  / צלם: רויטרס
מייקל בלומברג / צלם: רויטרס

המיליארדר האמריקאי וראש עיריית ניו-יורק לשעבר מייקל בלומברג הודיע אתמול (ג') כי הוא טס לתל-אביב במטרה להביע הזדהות עם ישראל וקרא לרשות התעופה האמריקאית (FAA) לבטל באופן מיידי את ההחלטה שלה להשעות את הטיסות של כל החברות האמריקאיות לישראל בשל החשש שרקטות שמשגר החמאס יפגעו בנתב"ג.

עמדתו של בלומברג מנוגדת לחלוטין לעמדת הממשל האמריקאי שמגבה לחלוטין את ההחלטה של רשות התעופה האמריקאית. בלומברג כאמור קורא ל-FAA להסיר באופן מיידי את האיסור על חברות התעופה לטוס לישראל משום שהחלטה זו מעניקה ניצחון לחמאס.

כאמור, רשות התעופה האמריקאית הודיעה אתמול בערב כי היא משעה את כל הטיסות של חברות אמריקאיות לישראל וממנה. ההחלטה יצרה אפקט דומינו ועשרות חברות תעופה אירופיות, ביניהן לופטהנזה, KLM טורקיש איירליינס וחברות נוספות, החליטו גם הן להשעות את הטיסות בשל המצב הביטחוני. (לסיפור המלא)

"הערב אני טס לתל-אביב בחברת אל-על במטרה להפגין סולידריות עם העם הישראלי ולהראות שזה בטוח לטוס לישראל", צייץ אתמול בלומברג בחשבון הטוויטר שלו. ראש עיריית ניו-יורק לשעבר ציין בנוסף כי נמל התעופה בן-גוריון הוא נמל התעופה הבטוח ביותר בעולם.