תקציב המרכז האקדמי ר"ג עובר משטרית מדיה ל-LEAD

גם המכללה האקדמית כנרת עורכת בימים אלה מכרז על תקציב הפרסום שלה

רמי יהודיחה / צלם: איל יצהר
רמי יהודיחה / צלם: איל יצהר

נמשכים השינויים במערכי הפרסום של המכללות: ל"גלובס" נודע כי לאחר שנה של פעילות משותפת, תקציב הפרסום של המרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת-גן עובר ממשרד הפרסום שטרית מדיה גרופ למשרד הפרסום LEAD.

תקציב הפרסום של מכללת רמת-גן הועבר למשרד הפרסום שטרית מדיה גרופ רק לפני כשנה, זאת לאחר מכרז שערכה המכללה. עד אז טיפל בתקציב משרד הפרסום JWT באמצעות זרוע הדיגיטל שלו, לאור כך שעיקר הפעילות הפרסומית של המכללה היא דיגיטלית. ב-2013 פרסמה המכללה בהיקף של 1.4 מיליון דולר במחירי מחירון.

במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת-גן לומדים מדי שנה כ-2,600 סטודנטים, והוא פועל יותר מ-19 שנה. במרכז פועלים בתי-ספר למשפטים ולמינהל עסקים, ובמסגרתם חוגים למשפטים, מינהל עסקים והחוג לחשבונאות.

במקביל יצא למכרז תקציב הפרסום של המכללה האקדמית כנרת. שטרית מדיה גרופ, שאיבד את תקציב מכללת רמת-גן, מתמודד על התקציב.

כמו כן צפוי להתמודד עליו גם משרד הפרסום ליאו ברנט, שמטפל בתקציב ב-4 השנים האחרונות. התקציב בשנה שעברה עמד על 1.6 מיליון דולר במחירי מחירון.

במכללה האקדמית כנרת לומדים כ-2,500 סטודנטים בבית-הספר להנדסה ובבית-הספר למדעי החברה והרוח. בנוסף פועלים בקמפוס בית-ספר למכינות קדם-אקדמיות ומכינות לבגרות, יחידה ללימודי תעודה, בית-ספר למחוננים וחטיבה ללימודי תעודה.

רמי יהודיחה, מייסד ומנכ"ל משרד הפרסום LEAD, מסר בתגובה: "אנו רואים בעבודה המשותפת עם המרכז האקדמי אתגר, ושואפים להגביר את המודעות של הציבור וקהל הנרשמים לערך המוסף של המרכז לתלמידיו וכן להישגים המחקריים של המרצים".