LEAD

משרד פרסום מקבוצת אדלר-חומסקי, מתמחה בפרסום B2B

כתבות אחרונות

 
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר

נסיעת יוקרה: מותגי הרכב לנדרובר ויגואר עוברים למשרד LEAD

חודשים ספורים לאחר שאיבד את תקציבי הפרסום של מותגי הרכב של סמל"ת לטובת ראובני-פרידן, משרד הפרסום LEAD מקבל לטיפולו את מותגי הרכב של חברת המזרח, המייבאת לישראל את לנדרובר ואת יגואר

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2021
שירה באום / צילום: LEAD

משיווק ופיננסים לפרסום: שירה באום מונתה לסמנכ"לית האסטרטגיה של LEAD

בתפקידה האחרון, באום ניהלה את מחלקת האסטרטגיה, הפיתוח העסקי והחדשנות בלאומי קארד

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2021
יינות ביתן סניף הרצליה / צילום: איל יצהר

אחרי שינוי הבעלות, גם הפרסום מתחלף: תקציב יינות ביתן צפוי לעבור ל-LEAD

אלקטרה מוצרי צריכה תנסה לייצר שחקן משמעותי שני בשוק קמעונאיות המזון, אך בדרך יעמדו בפניה אתגרים גדולים • בשלב ראשון יעמוד תקציב הפרסום החדש על כ–20 מיליון שקל, אך הוא צפוי לגדול • בשלב הבא יהיה עליה להחליט האם יינות ביתן ומגה יישארו מותגים נפרדים

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2021
מייסד ומנכ"ל LEAD רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
LEAD | בלעדי

 LEAD זכה במכרז go - הביטוח הדיגיטלי של הכשרה לביטוח

התקציב טופל עד עתה במשרד הפרסום בלאנקו כחלק מתקציב הפרסום הכולל של הכשרה • תקציב השיווק של go עומד על 15 מיליון שקל בשנה, מתוך תקציב כולל של 20 מיליון שקל של כלל המותגים של הכשרה

ענת ביין-לובוביץ' 13.10.2020
ג'יפ "קומפאס" / צילום: יח"צ
K-LOGIC | בלעדי

קוצרים את פירות המיזוג: קיי לוג'יק מצטרפת למערך הפרסום של סמלת

ל"גלובס" נודע כי סמלת מכניסה למערך הפרסום שלה את קובצת קיי לוג'יק , ובוחנת את האפשרות להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי • היקף התקציב של סמלת עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 13.10.2020
מיקרוסופט / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

בעננים: LEAD יטפל בתקציב הפרסום של מיקרוסופט

משרד הפרסום LEAD קיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של חברת מיקרוסופט לפרויקט השקת הענן של החברה בישראל • למרות שמדובר בתקציב לא גדול באופן יחסי המוערך ב-3 מיליון שקל בלבד, מדובר במותג נחשק בקרב משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2020
קמפיין הקארפול של משרד התחבורה / צילום: צילום מסך, גלובס

בלפ"מ זועמים: קמפיין משרד התחבורה לקידום הקארפול הועבר ללא מכרז למשרד פרטי

ל"גלובס" נודע כי מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר שלח מכתב זועם לשר התחבורה סמוטריץ', בו טען כי התנהלות המשרד פוגעת בלפ"מ ואינה תקינה • גם בענף הפרסום התפלאו לגלות מהלך פרסומי של משרד ממשלתי מבוצע ע"י משרד LEAD • ומי עומד מאחורי מימון הקמפיין?

ענת ביין-לובוביץ' 06.10.2019
שלי יערי שפילמן / צילום: יחצ

משנה למנכ"ל חדשה במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי

שלי יערי-שפילמן, לשעבר המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום LEAD, מונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי • שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית השיווק של קבוצת הרכב סמל"ת

ענת ביין-לובוביץ' 29.04.2019
אלפא רומיאו / צילום: יחצ

סמל"ת מרכזת את תקציב הפרסום במשרד LEAD

המשמעות היא שתקציבי הפרסום של המותגים פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-14 מיליון שקל בשנה - שטופלו עד כה במשרד הפרסום אדלר-חומסקי - יועברו ל-LEAD

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2019
עידן רגב / צילום: יחצ

עידן רגב, מנהל הקריאייטיב בבאומן, מצטרף כשותף ב-LEAD

הפרסומאי רמי יהודיחה עושה מאמץ נוסף לשדרג את הצעת הערך שלו בתחום הקריאייטיב ומצרף למשרד הפרסום LEAD את עידן רגב כמנהל קריאייטיב ראשי במסלול שותפות

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2019
פנגו / צילום: יחצ

תקציב הפרסום של שירות החניה פנגו עובר למשרד מנצ'

תקציב הפרסום של פנגו הגיע ל-LEAD ב-2012, לאחר שהמשרד רכש את חברת הפרסום mobi שטיפלה אז בתקציב • לפני מספר חודשים הופסקה ההתקשרות בין הצדדים בגלל שלא הגיעו להסכמה בעניינים מסחריים

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2018
טיב טעם/ צילום: לם וליץ סטודיו
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

משרד LEAD במו"מ על תקציב הפרסום של טיב טעם

היקף תקציב הפרסום של טיב טעם מוערך בכ-5 מיליון שקל בשנה • בין הצדדים קיימים עדיין פערים סביב היקפי העבודה והתשלום עליהם • נציגי טיב טעם נפגשו גם עם באומן-בר-ריבנאי, אך המגעים לא צלחו

ענת ביין-לובוביץ' 04.06.2018
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
משרדי פרסום | לפני כולם

משרד הפרסום LEAD זכה במכרז של חברת נתיבי איילון

על רקע השינוי מרחיק הלכת שעוברת נתיבי איילון, שבמסגרתו הפכה לחברה ממשלתית, היא תשקיע מיליוני שקלים במהלכים שישנו את המיצוב שלה מ"חברה של כביש" ל"חברה לתשתיות תחבורה חכמה" • משרד הפרסום LEAD כבר מחזיק בתקציבים ממשלתיים, בהם הדיוטי פרי ואגד

ענת ביין-לובוביץ' 22.04.2018
דורון ארד / צילום: יח"צ
מינוי בכירים | לפני כולם

דורון ארד מונה למשנה למנכ"ל במשרד הפרסום LEAD

ארד, ששימש בעבר כסמנכ"ל בחברת המשקאות פריגת, מחליף את הפרסומאית שלי יערי שפורשת מתפקידה לאחר 6 שנים

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2017
יס yes לוגו / צילום: יחצ
yes | לפני כולם

LEAD יטפל בתקציב מיזם הטלוויזיה האינטרנטית של yes

המיזם אמור לתת מענה לתחרות הגוברת עם השחקניות החדשות בשוק הטלוויזיה, והתמודדו בו גם ברוקנר יער לוי ופרסום אברהם

ענת ביין-לובוביץ' 20.04.2017
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר

אחרי עידן פוגל: LEAD חתם על הסכם ייצוג עם אוגילבי

סוכנות אוגילבי היא חלק מקבוצת WPP, המיוצגת בין היתר ע"י אדלר-חומסקי, שהוא בעל השליטה ב-LEAD ■ הסוכנות ניהלה הליך בדיקה ארוך מול LEAD כדי לוודא כי המשרד עומד בסטנדרטים הנדרשים

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2017

   1234   

   נמצאו 60 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988