הטיפ היומי: מניה עם צפי לאפסייד בהכנסות ובשולי הרווח

במחלקת המחקר של דויטשה בנק מעלים את מחיר היעד למניית מנפאואר מ-95 דולר ל-99 דולר - מחיר שמשקף פרמיה של כ-24% על מחיר השוק

וול סטריט / צילום: רויטרס
וול סטריט / צילום: רויטרס

חברת Manpower, הנסחרת בבורסת ניו-יורק (סימול: MAN) לפי שווי של כ-6.4 מיליארד דולר, היא אחת החברות הגדולות בתחום שירותי התעסוקה. מרבית הכנסותיה מגיעות מהשמת עובדים זמניים, ויתר ההכנסות מגיעות מבחינה ואימון של עובדים ושירותים בתחום חוזי התעסוקה.

מנפאואר פרסמה לפני כשבוע את הדוחות הכספיים של הרבעון השני. הצמיחה האורגנית הואצה (אם כי שיעור הצמיחה ברבעון השלישי צפוי להיות נמוך יותר) ושולי הרווח הגולמי התרחבו.

הקיצוץ המבני בהוצאות החברה נמצא בשלב מחזורי, וברבעון השלישי אנו לא מצפים לאפסייד בהכנסות ובשולי הרווח הגולמי מעבר לתחזיות החברה. יחד עם זאת, אנחנו מאמינים שאפסייד עתידי יגיע מהפעילות במדינות צפון אירופה, בפרט שבדיה וגרמניה, וכן מארה"ב. מדינות אלה מהוות 43% מסך ההכנסות של מנפאואר. שיפור בשולי הרווח הגולמי (בעיקר בשבדיה) ויוזמות של ההנהלה החדשה עשויים להניב הפתעה חיובית בתוצאות בעתיד, לצד שיפור כללי בשולי הרווח של מנפאואר.

אנו מעלים את תחזיות הרווח שלנו לרבעון השלישי מ-1.48 דולר למניה ל-1.51 דולר למניה; ואת תחזיות הרווח לשנת 2014 מ-5.17 דולר למניה ל-5.25 דולר למניה. גם תחזית הרווח למניה שלנו לשנת 2015 עולה, מ-6.01 דולר ל-6.16 דולר. להערכתנו, תחזיות הקונצנזוס בכל הקשור לרווחיות של מנפאואר בשנת 2015 עדיין נמוכה, ותחזית הרווח שלנו למניה ל-2015 גבוהה כעת ב-25 סנט מהקונצנזוס.

אנו מעלים את מחיר היעד למניית מנפאואר מ-95 דולר ל-99 דולר - מחיר שמשקף פרמיה של כ-24% על מחיר השוק. מחיר היעד מבוסס על מכפיל 16 לרווח הצפוי להערכתנו ב-2015, בנטרול פחת. מכפיל 16 הוא ברף התחתון של המכפילים ההיסטוריים של מנפאואר (16-18).

הסיכונים המרכזיים בהשקעה כוללים קשיים בהתאוששות באירופה וסיכונים הקשורים בתחרות. אנו נשארים בהמלצת "קנייה" על מנפאואר, בזכות האפסייד בהשוואה לתחזיות הקונצנזוס.

מחלקת המחקר, דויטשה בנק

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם