ההמלצות של קריימר: מניות שעשויות לזנק עד כ-35%

הפרשן הכלכלי הפופולרי ג'ים קריימר ממליץ בתוכנית היומית שלו על 4 מניות ערך דפנסיביות שלפי ההערכות נסחרות מתחת לשווי שלהן

ג`ים קריימר ג`יימס קריימר / צלם: רויטרס
ג`ים קריימר ג`יימס קריימר / צלם: רויטרס

אם גם אתם מחפשים להשקיע במניות אך חוששים מרמות השיא בשווקים, לאנליסט והפרשן הכלכלי ג'ים קריימר יש מספר המלצות שיכולות להתאים לכם.

קריימר המליץ בתוכנית היומית שלו "MAD MONEY" על 4 מניות ערך שעליהן המליץ לאחרונה גם המשקיע לאון קופרמן. קריימר, כמו גם קופרמן, מאמינים כי 4 המניות הללו מיועדות להשקעה לטווח הארוך ויניבו תשואות דו ספרתיות.

Supervalu - קריימר מאמין כי הקמעונאית האמריקאית נסחרת מתחת לשווי הריאלי שלה, כאשר קופרמן העניק לה מחיר יעד של 11 דולר למניה, כ-21% מעל המחיר שבו היא נסחרת כיום. קריימר סבור כי קופרמן שמרני מדי והמניה עשויה לטפס גבוה יותר ולצמוח תחת הנהגתו של המנכ"ל סאם דנקן.

Atlas Energy - (סימבול: ATLS) קריימר טוען כי חברת האנרגיה הזו שנסחרת לפי שווי שוק נמוך יחסית לסקטור שלה, עלולה להיות יעד לרכישה ע"י חברת ענק בסקטור. זאת לאור הפעילות הענפה בתחום הגז והנפט בארה"ב. קופרמן העניק לה מחיר יעד של 59 דולר למניה, עניין המשקף פוטנציאל אפסייד של כ-35%, אך גם במקרה זה קריימר סבור כי היא תציג ביצועים טובים יותר.

סיטיגרופ - קופרמן וקריימר סבורים כי ענקית הבנקאות האמריקאית עברה את הרע מכל והמניה אינה משקפת את הפוטנציאל העתידי של הבנק. קופרמן מציין כי סיטיגרופ עשויה להציג ערך גבוה יותר ע"י קיצוץ חד בהוצאות, החזר הון לבעלי המניות ושיקום תחום המסחר בבנק. קופרמן וקריימר מאמינים כי המנכ"ל מיכאל קורבט מנווט את הספינה לכיוון הנכון ולכן מניית החברה עשויה לטפס בקלות למחיר של 60 דולר למניה, כלומר, כ-25% מעל המחיר שבה נסחרת המניה כיום.

Gaming and Leisure Properties - (סימבול: GLPI) קופרמן סבור כי חברת הנדל"ן תגדיל בקרוב את חלוקת הדיבידנד שלה ותבצע שורת רכישות שעשויות להגדיל את ההכנסות שלה. הוא מעניק לה מחיר יעד של 45 דולר למניה.