חדשות הרכב: צפו במבול המכוניות החדשות בישראל

שוק הרכב הישראלי בפריחה: צפו במגוון הדגמים והרכבים החדשים שנחתו בשבוע האחרון בישראל ■ וגם: אחד הסודות הכמוסים של מאזדה נחשף בצילומי ריגול

היום בתוכנית חדשות הרכב בגלובס TV: לנדרובר מסירה את הלוט מעל הדגם המהיר והזריז ביותר שיוצר אי פעם, ניסאן מתכננת כבר את הדור הבא של דגם ה-Z ורומזת על הנעה היברידית של מרצדס, אחד הסודות הכמוסים של מאזדה זוכה לצילומי ריגול, יצרניות הרכב היפניות חותכות את מחירי חלקי החילוף בסין, דגם ה-NX של לקסוס זוכה להצלחה מסחררת ביפן כבר בשלב טרום המכירות, ונסיים עם הוליווד בנוסח יונדאי I 20.

בתקופה האחרונה נחתו בישראל מבול דגמים חדשים - המיניוואן החדש C4 פיקאסו, לנדרובר השיקה גרת טורבו-דיזל ראשונה של רכב הכביש-שטח "אווק", אאודי החלה לשווק את הגרה הספורטיבית החדשה של ה-A1 שעונה לשם S1, פיאט מצטרפת לגל של חותכי המחירים ומשיקה לראשונה גרסה אוטומטית-רובוטית של ה-500 האופנתית במחיר של 89,900 שקל. אלפא רומיאו השיקה בישראל את גרסת "עלה תלתן ירוק" הספורטיבית של אלפא ג'ולייטה, ועוד.

בחודש ספטמבר תחשוף מאזדה באופן רשמי את הדור הרביעי של ה-MX5 הנחשבת לאחת ממכונית הרודסטר הנחשקת ביותר בעולם. מאזדה ממעיטה לדבר על המכונית ובסרטון הנדיר שעלה לרשת האינטרנט במקרה ע"י נהג אלמוני שהבין במה מדובר נראית המכונית באחת מנסיעות המבחן שלה. השמועות מדברות על מכונית שתצוייד במנוע הסקאי אקטיב של החברה ותרשום ירידה במשקל לטון אחד בלבד ועוד שלל שיפורים תוך שמירה על העיצוב המקורי זה שהפך אותה לדגם נחשק.

אנחנו מגיעים לקו הסיום של התכנית שהייתה עם אלמנטים חזקים של אקשן ולכן חשבנו כי הדרך הראויה ביותר לסיים היא עם סרטון אקשן הוליבודי בהשראת ג'יימס בונד ובהפקת יונדאי שמציגה את ה-I20 שלה כפי שלא חשבתם שתראו מעולם.