השיחה: קליל תעניק חסות למכבי אלקטרה ת"א

ועוד במכבי: פיני גרשון, שחזר השבוע לחדשות הספורט בישראל עם מינויו כעוזר מאמן של קבוצת הכדורסל, לא מזניח את הפעילות ההתנדבותית

 אריה  ריכטמן ושמעון מזרחי / צילום: מורג ביטן
אריה ריכטמן ושמעון מזרחי / צילום: מורג ביטן

מבזק ספורט: נותנים חסות

אריה (ריצ'י) ריכטמן, מנכ"ל קליל, חתם ביום רביעי האחרון עם הנהלת מכבי אלקטרה תל-אביב בכדורסל, שבראשות היו"ר שמעון מזרחי והמנכ"ל אלי דריקס, על הסכם ספונסר משנה לקבוצה.

מכבי, נזכיר, זכתה במאי האחרון בתואר אלופת היורוליג וריגשה לא מעט לבבות ישראליים.

היקף החסות תקף לעונת 2014-2015 ועומד על 500 אלף שקל. במסגרתו תפרסם קליל במערכת מסכי הלד שבהיכל הספורט ותקיים פעילות קידום מכירות ושיתוף-פעולה עם מועדון מכביסט.

שחקני הקבוצה מצדם יוזמנו לקחת חלק באירועים חברתיים וקהילתיים של החברה וייפגשו עם עובדיה. בנוסף יתקיים משחק ידידות של מכבי ושחקני נבחרת קליל.

ריכטמן הסביר כי ההחלטה לחתום על ההסכם היא חלק מהאסטרטגיה של החברה לתמוך בקבוצת ספורט "ווינרית", וההתקשרות תסייע לפעילות הקהילתית של החברה בקרב גופים, עמותות ותנועות נוער בכרמיאל ובכלל.

ועוד במכבי: פיני גרשון, שחזר השבוע לחדשות הספורט בישראל עם מינויו כעוזר מאמן של קבוצת הכדורסל, לא מזניח את הפעילות ההתנדבותית.

גרשון, בשיתוף עו"ד דנה הירשברג, מבעלי מועדון הצרכנות ממברס ובשיתוף עמותת "יד ביד" בראשותו של הרב גלויברמן, עוסקים בימים אלה בגיוס תרומות לחלוקת כ-25 אלף תיקי בית ספר וציוד לבית הספר לחלוקה לילדים מיישובי הדרום, לקראת פתיחת שנת הלימודים.

 אריה ריכטמן ושמעון מזרחי / צילום: מורג ביטן
  אריה ריכטמן ושמעון מזרחי / צילום: מורג ביטן

פיני גרשון ועו"ד דנה הירשברג / צילום:מורג ביטן
 פיני גרשון ועו"ד דנה הירשברג / צילום:מורג ביטן

היוצא והנכנס

חילופי גברי במרכז הבינתחומי: פרופ' רפי מלניק, המכהן ב-7 השנים האחרונות כנשיא לעניינים אקדמיים במוסד, יסיים את תפקידו וייצא לשנת שבתון. יחליפו פרופ' מריו מיקולינסר, דיקן ומייסד בית הספר לפסיכולוגיה וזוכה פרס א.מ.ת לשנת 2004.

גם בבית ספר לאודר לממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה, היו חילופי תפקידים: הדיקן פרופ' אלכס מינץ יסיים את תפקידו וימשיך לכהן כראש המכון למדיניות ואסטרטגיה (IPS), ויחליפו ד"ר בועז גנור, שימשיך לכהן גם כמנכ"ל המכון למדיניות נגד טרור (ICT) .

דר בועז גנור / צילום: גדי דגון
 דר בועז גנור / צילום: גדי דגון

מרימים כוסית לחיי הדרום

מנכ"ל מוטורולה סולושנס ישראל, שמעון דיק, אירח בעלי עסקים מדרום הארץ ביריד מכירות שקיימה החברה במשרדיה שבאיירפורט סיטי, במטרה לתמוך ולסייע להם להתאושש מפגיעה כלכלית. ליריד הוזמנו אלפי עובדים של חברות ענק שפועלות במתחם, ובהן: אדמה, יוניליבר, שטראוס, נביעות, פלאפון, נורטל,AT&T , שילב ופוקס.

מאות רבות של קונים גדשו את היריד ורכשו ממיטב התוצרת של העסקים הדרומיים - ממזון אמנות ועבודות יד ועד טקסטיל וקוסמטיקה.

דיק ומנהלת קשרי הקהילה של החברה, אסנת חורב, שגם יזמה את האירוע, הרימו כוס יין בביתן של יקב מרשה ממושב זרחיה. "אנחנו שמחים על ההיענות הגדולה של עובדי איירפורט סיטי ומקווים שסייענו לעסקים הללו. אנחנו מרימים יחד כוס יין לרווחתם ולהצלחתם", ציין דיק.

תעשיית המזון מארחת

ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור ישראל, אירחה בשבוע שעבר את צביקה אורן, נשיא התאחדות התעשיינים בישראל, ואת יונה יהב, ראש עיריית חיפה, במפעל יוניליוור בחיפה.

יהב הזכיר בגאווה כי את המפעל הראשון שלה בישראל הקימה יונילוור בשנת 1938 בעיר חיפה, וציין כי "מעורבות יוניליוור בקהילה המקומית ובאחריות כלפי הסביבה מעוררת התפעלות". אורן אמר כי: "תעשיית המזון מובילה כמו תעשיית ההיי-טק, וחברות כמו יוניליוור הן בחוד החנית".

גבריאל ציינה כי: "יוניליוור העולמית השקיעה עשרות מיליוני שקלים בתהליכי ייצור בישראל בשנים האחרונות". עוד סיירו במפעל: אקי מרמור, ראש מטה נשיא התאחדות התעשיינים; מיכאל דיין, יו"ר מרחב צפון ומנכ"ל טמבור; ליאור אפלבאום, מנהל מרחב צפון; אורנית רז, מנהלת איגוד המזון; שמואל גנץ, מנכ"ל עיריית חיפה; ערן מיכאל, עוזר ראש העיר; ניר אלעזר, הדובר והיועץ המשפטי של יונילוור; אבי אשכנזי, סמנכ"ל שרשרת האספקה בחברה; מיקי ובר, מנהל אזור חיפה; וליאת לביא, מנהלת תקשורת ואחריות תאגידית בחברה.

יונה יהב ענת גבריאל וצביקה אורן / צילום: עידו שפר
 יונה יהב ענת גבריאל וצביקה אורן / צילום: עידו שפר

הכינו את הפיתות

השף אבי לוי, שמוכר בעיקר כזוכה "מאסטר שף" והבעלים של המסעדות הירושלמיות המוציא ובית הכוון, נבחר לתפקיד הפרזנטור של סלטי צבר. לוי יכהן בתפקיד לצד ז'ק כהן, הפרזנטור של החברה מאז שנת 2000. "לאחרונה הביע ז'ק כהן את רצונו להוריד הילוך ולהקדיש יותר זמן למשפחתו", הבהירה בילי ינקו, מנכ"לית החברה, "החלטנו שאנחנו לא רוצים לוותר עליו, ולכן צירפנו את לוי". את הבחירה בשף הטרי הסבירה ינקו בכך שלוי הוא: "דמות אהובה ופיגורה קולינרית שתוכל לעמוד לצד כהן".

ינקו פירגנה למאסטר והוסיפה כי "מעבר לאישיותו הכובשת, את הזכייה בתוכנית הוא חייב לכישוריו הקולינריים".

בשנת 2009 השיקה החברה את סדרת סלטי השף, בהובלת השף רפי כהן, אשר בישל בפרסומות את סלטי הפרמיום של המותג, סלטים המבוססים על מתכונים מקוריים שעליהם גדל.

סרט הפרסומת הראשון של הצמד לוי את כהן יצולם בימים הקרובים. הכינו את הפיתות.

אבי לוי / צילום: איל יצהר
 אבי לוי / צילום: איל יצהר

מחלקת עסקים

בסוף השבוע עדכנה חברת התיירות איסתא על סיום כהונתו של פרופ' אריאל בנדור בתפקידו כדח"צ בחברה, אחרי 7 שנות כהונה.

בנדור (51), פרופסור למשפטים, הצטרף לאיסתא בשנת 2007 וכיהן שם כיו"ר הוועדה לאישור הדוחות הכספיים.

פרופסור בנדור הוא מומחה למשפט חוקתי, פלילי ומינהלי מאוניברסיטת בר-אילן, הוא בנה של השופטת בדימוס דליה דורנר, ולשעבר דיקן הפקולטה למשפטים בחיפה.

בימים האחרונים הציגה איסתא דוחות חיוביים לרבעון השני של השנה, עם שיפור בהכנסות וברווח.